Ny ultralyd

Mariemor1

Elsker forumet
Siden det var så dårlig ul apparat på sykehuset har vi bestilt ul time 31.08 også [:D] på det gule hus i moss.

Da får vi en ny mulighet til å se om det virkelig er en gutt der.. de trodde det på sykehuset, men var usikker...

Har veeldig lyst til å handle inn guttete klær hvis det er gutt[:D][:D]

ooooh....GLEDE DEG !!!! Utrolig flott apparat der i forhold, og så herlig jordmor, vi skal dit 14 oktober,  og var der nå jeg var 16 uker også

ja.. vi har vært der før også... kjempekoslig dame og fine bilder [:D][:D] blir sikkert 3d senere også [:)] var faktisk gubben som var mest gira på ultralyd nå... han sa det var fordi han visste jeg ville handle..men han ville nok selv å [;)]

ja ille kjekt å kunne handle, vi har ikke trengt enda vi, fordi bestemor her går amok, men fått mye fint alt da [;)] 

åhh... så hærlig å ha en pappa som er så gira da! [:D]
Vi tenker også på 3D... var på det med forrige også. Det er jo såååå gøy!

hihi, skjønner deg godt [:D] Selv var jeg såå bestemt på å ikke vite kjønn på forhånd sist, så selv om jeg var på flere ul, så klarte vi å la være. Den eneste som viste var tanta mi, som er jordmor, og utførte ul [:D]

Var sinnsykt spennende når han kom ut, å se hvilken kjønn det var [:D] Men denne gangen vil vi vite [;)] Må prøve det også.

Back
Topp