Ny ultralyd uke 35

BIBBI3

Forumet er livet
Er det flere som er innkalt for å sjekke morkake-plassering?

morkaka fant han plassering på igår

Ja, fant den hos meg også på ferdagen, men forstå ikke helt hvorfor den måtte sjekkes på ny. Sikkert noe med plasseringa eller noe...[8|]

hmmm...snodig.
han sa til meg at han skulle sjekke hvor den var. den lå plassert på høyresiden opp mot magen og var ikke i veien for fødselen...

Kanskje den ikke hadde festa seg hos meg da... [8|]

Jordmor sa dette forekom ofte, så jeg er ikke bekymra. Regner med at jeg ihvertfall får bekrefta at det blir en gutt! [;)]

har ikke hørt noe om dette[8|]men jeg regner med at legen hadde sakt noe vist det ikke er som det skal![:)]

Nei det er ikke jeg!
Hmm...[8|]

Foreliggende morkake var det de kalte det ja. Jeg forsto det også som at det kom helt sikkert til å rette seg.. Var ikke så uvanlig dette. [;)]

Det er bra.. og hvis den ikke gjør det, blir det da planlagt keisersnitt? [8|]

min er også foreliggende men de sa ingenting om ny ultralyd... kanskje fordi det er nr 3 og de regner med at den har vært sånn før også...

Hey....
Jeg og måtte komme til ny ul pga morkaken
låg feil[&:]. Slik jeg forstod var det pga at den låg under
navlen og sperret over slik at jeg måtte ta kiersersnitt
vist det ikke endret seg til fødselen, men de sa det var
stor sjangs for at det endret seg [:)]. At utviklingen var litt
senere enn andre, så får satse på det[:D]

Klem

Snakka mer med jordmor om dette i dag.. Det er ganske vanlig at dette skjer og det skal ikke så mye flytting til før vanlig fødsel skal gå. Det ordner seg nesten av seg selv når livmora visder seg ut, for da flytter morkaka seg med oppover på en måte. Hun visste bilder og illustrerte veldig bra. [:D]

Når var du inne på sjukehuset? Høres litt rart ut dette.. og så virker det som om du får lite informasjon med legen din. Jeg synes du må ringe ham/henne og høre om h*n har bestilt time til deg på sykehuset. Dette er fast prosedyre ved første kontroll. Har du vurdert jordmor? de er veeeldig flinke til å informerer deg ihvertfall.

Back
Topp