Ny ultralyd og samtale med anestesilege før ks i dag :)

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Jeg skal ha planlagt keisersnitt og skal ha samtale med anestesilege idag ☺️ Gruegleder meg.. Hadde en veldig fin fødsel sist, men kan ikke føde vanlig denne gang, så jeg gruer meg veldig til keisersnittet. Blir ihvertfall koselig å få se den lille igjen etterpå ☺️Spent på hvor mye jeg får se egentlig.. Begynner vel å bli begrenset med plass i magen nå.. Andre som har hatt ul i uke 34?

Jeg skal ha planlagt keisersnitt og skal ha samtale med anestesilege idag ☺️ Gruegleder meg.. Hadde en veldig fin fødsel sist, men kan ikke føde vanlig denne gang, så jeg gruer meg veldig til keisersnittet. Blir ihvertfall koselig å få se den lille igjen etterpå ☺️Spent på hvor mye jeg får se egentlig.. Begynner vel å bli begrenset med plass i magen nå.. Andre som har hatt ul i uke 34?

KS er ikke før 10.april.. Ser at det kan se ut som at det er i dag ut i fra overskriften min.. :o)

Lykke til! :) Tok UL i går 35+0 for og se om babyen hadde det bra pga maserier. Og det er ikke så lett og se noe syntes jeg, det blir liksom så nærme når babyen er så stor. :P Men fikk ihvertfall bekreftet at hun lå som jeg trodde :)

Tok ul i 35 og de ser fortsatt veldig mye :)

Jeg tokk ul i både uke 32 og 34, skal tilbake igjen neste uke også (36). Man ser fortsatt mye og de får gjort mange ulike målinger :) har hørt at 3D ul ikke blir så vellykket så sent i svangerskapet, men på sykehuset gjør de jo som regel 2D. Masse lykke til!

Var på ul i uke 34, man ser (vet) jo at det er en baby der inne, men ikke alltid like lett å se hva som er hva. Man ser jo bare en kroppsdel om gangen :p men er alltid koselig å se!

Var i uke 32. Syns ikke jeg så noe jeg. Var noen rundinger og streker og fargenyanser for min del. Som typen sa etterpå: det kunne likesågreit vært f.eks en elefant. Fikk forklart etterhvert hva vi liksom såg, men såg ikke ut som baby i mine øyner :-P hehe. Men viktigste var jo å sjekke størrelse og at ting såg bra ut for dei som har peiling :-D

Tusen takk alle sammen ☺️ Det gikk fint i dag også.

Så ikke så alt for mye, men de skrudde over til 3D og fikk da sett noe, selv om jeg synes det var enklere for en mnd.siden.
Det viktigste var uansett å se at alt fremdeles står bra til med prinsen ☺️

Han vokser ihvertfall som han skal og er rundt 2,5 kilo allerede.. ☺️ 14 % over snittet.. Er estimert til å veie rundt 4 kilo på termindatoen ☺️ Fint at han er litt stor, når jeg vet at han ihvertfall kommer åtte dager før termin ☺️

Back
Topp