Ny ultralyd i morgen...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Off, dette blir den 3 Ultralyden dette sv skapet allerede! Kjenner jeg gruer meg litt til den i morgen. Da skal alt måles etc og evnt "feil" kan oppdages. Det gjør vi ikke på ul hos legen min, for der er ikke kvaliteten så bra ;)
Men det jeg også engster meg for er at de ikke vil ta dn ordentlig ul på meg når de ser at de har gjort en feil med å innkalle til oul.. Men det må de vel gjøre for å vite når jeg skal tilbake? Jeg vet godt hva jeg skal si med tanke på å forsvare meg, det er jeg ikke redd for ;)
Godt det er kl 11, så slipper jeg å grue meg altfor lenge ;)

Spennende :) har de kalt deg inn, så får de gjøre en ordentlig UL også synes jeg!

Jeg ble kalt inn 2 eller 3 uker for tidlig sist men de tok en full gjennomgang alikavell. Det eneste hun ikke ville si var kjønn og så var det noen få ting hun ikke fikk sjekket siden det var for tidlig.

Jeg håper de tar en ordentlig gjennomgang. Men du må huske at det er kun 5 sykehus i Norge som har tillatelse til å gjøre fosterdiagnostikk, selv om mange flere gjør det, om det er det du tenker på med å oppdage "feil". Du må også huske på at selv om det blir oppdaget "feil", så trenger det ikke å være noe feil i det hele tatt. Lykke til i morgen :-)

Masse masse lykke til i morgen :)

Masse lykke til i morgen! :)

Jeg håper de tar en ordentlig gjennomgang. Men du må huske at det er kun 5 sykehus i Norge som har tillatelse til å gjøre fosterdiagnostikk, selv om mange flere gjør det, om det er det du tenker på med å oppdage "feil". Du må også huske på at selv om det blir oppdaget "feil", så trenger det ikke å være noe feil i det hele tatt. Lykke til i morgen :-)
Nei, tenkte mer på om det manglet noe, om du skjønner... Om det er 10 fingre og 10 tær ;) om hjertet og hjernen er delt inn slik det skal, at det er to lunger etc :)

Jeg ble kalt inn 2 eller 3 uker for tidlig sist men de tok en full gjennomgang alikavell. Det eneste hun ikke ville si var kjønn og så var det noen få ting hun ikke fikk sjekket siden det var for tidlig.
Ok, da håper jeg de gjør det på meg og. Visste du at du var for tidlig? Hva sa de da?

Ja, jeg var klar over det men later som ingen ting. Hun sa ikke Moe på det annet enn at jeg måtte settes på ny time fordi det var for tidlig. Fikk ikke kjeft ;-)

Back
Topp