Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja blir koslig å se baby igjenÅååå, koseligville også hatt ny ul
Har også drømt at de har sett feil! Flere ganger![]()
Tusen takkLykke tiler på vei til sykehuset for ul jeg også
![]()
ja blir koslig å se baby igjen![]()
Oppdaterer når jeg er tilbake.
Hva er grunnen til at dere får ny UL på sykehuset?jeg fikk vite i dag at jeg også skal, pga svangerskapsdiabetes, i uke 32.
Hva er grunnen til at dere får ny UL på sykehuset?jeg fikk vite i dag at jeg også skal, pga svangerskapsdiabetes, i uke 32.
Pga tidligere svangerskapsdiabetes og svangerskapskløeHva er grunnen til at dere får ny UL på sykehuset?jeg fikk vite i dag at jeg også skal, pga svangerskapsdiabetes, i uke 32.
Alt var bra med lillegutt, vokser og trives i magen, 1300 gram er han nå. Syns det hørtes mye ut jegstoresøster var med og syns det var veldig stas, syns han hadde stor tiss( jordmora sa ser du tissen hans?)
Ny kontroll om 3 uker![]()
Alt var bra med lillegutt, vokser og trives i magen, 1300 gram er han nå. Syns det hørtes mye ut jegstoresøster var med og syns det var veldig stas, syns han hadde stor tiss( jordmora sa ser du tissen hans?)
Ny kontroll om 3 uker![]()
Ja var der forgje fredag, alt var bare "bra" forhøyet blodprøver så lillegutt må ut før uke 38.Vært på ny ul? Ser det er 3 uker siden nå![]()
Ja var der forgje fredag, alt var bare "bra" forhøyet blodprøver så lillegutt må ut før uke 38.
Skal på kontroll igjen på fredag. Blir innlagt i uke 36.
Bra med deg da??