Ny ultralyd i dag

EserehT

Gift med forumet
Åååååååå som jeg gleder meg til å se lillegutt igjen ( drømte i natt at de sa de hadde tatt feil sist for nå var det ei jente:D)
Har time på sykehuset kl 13:p

Åååå, koselig :D ville også hatt ny ul :p
Har også drømt at de har sett feil! Flere ganger :o

Hva er grunnen til at dere får ny UL på sykehuset? :) jeg fikk vite i dag at jeg også skal, pga svangerskapsdiabetes, i uke 32.

Jeg skal 11 mai på vekstestimering☺spennende☺Lykke til..

Aha! Takk for svar, jeg ble overrasket da legen henviste meg i dag, da jeg ikke var klar over at man fikk ny UL av ulike grunner. Jeg skal da pga vekstestimering.

Alt var bra med lillegutt, vokser og trives i magen, 1300 gram er han nå. Syns det hørtes mye ut jeg:confused::p storesøster var med og syns det var veldig stas, syns han hadde stor tiss( jordmora sa ser du tissen hans?):D:D:laughing002
Ny kontroll om 3 uker:)

Så bra da at han trives inni der :D
Og at alt sto fint til! :)

Jeg skal på ny UL i uke 32 (dvs. jeg har utsatt den til uke 33 så pappa'n har anledning til å bli med), men det er ingen spesiell grunn til det. Jordmor sa det var vanlig, så da protesterer ikke jeg! :)

Jeg har ikke vert på ultralyd siden uke 19 jeg. Verken legen eller jordmor har nevnt noe om at jeg burde gå igjen...så regner med det er riktig.

Alt var bra med lillegutt, vokser og trives i magen, 1300 gram er han nå. Syns det hørtes mye ut jeg:confused::p storesøster var med og syns det var veldig stas, syns han hadde stor tiss( jordmora sa ser du tissen hans?):D:D:laughing002
Ny kontroll om 3 uker:)

Vært på ny ul? Ser det er 3 uker siden nå :)

Ja var der forgje fredag, alt var bare "bra" forhøyet blodprøver så lillegutt må ut før uke 38.
Skal på kontroll igjen på fredag. Blir innlagt i uke 36.
Bra med deg da??

Oi, kan jeg spør om hvilke blodprøver? Bra de passer på :)

Jeg har sikkert vært på enda 2 ul imellom sist og nå:p 1 gang i uken! Usikker på hvordan det går her... Får vite mere neste gang.

Gallesyre, leverprøver og alle som henger sammen med de er forhøyet. For mye gallesyre i blodet som gir kløe. Begynt på tabletter urosofalk men de hjelper bare litt.

Jeg går også 1 gang i uka nå.

Back
Topp