J jente80 Forelsket i forumet 6 Mar 2009 #1 Nå har jeg vært på ny ultra lyd.Blir utak på tirsdag[:)] Så reiser til danmark på mandag!!!!!!
J jente80 Forelsket i forumet 6 Mar 2009 #3 Nå skal det gå bra for oss,hun på klinikken sa at de skulle krysse alle fingre for oss vist jeg krysset beina....hehe[:D]Hun er så herlig den damen!!
Nå skal det gå bra for oss,hun på klinikken sa at de skulle krysse alle fingre for oss vist jeg krysset beina....hehe[:D]Hun er så herlig den damen!!
M [miss] Forumet er livet 6 Mar 2009 #4 Hehe, kjekt at du føler deg godt mottatt i allefall[:D] Koselig med folk med litt humor[;)]
Tullemor79 Gift med forumet 6 Mar 2009 #5 Hurra!! Så bra, da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer denne gangen!!![:)] Lykke til![:D]
Hurra!! Så bra, da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer denne gangen!!![:)] Lykke til![:D]
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 6 Mar 2009 #6 Jeg er med på den og krysser alt jeg har[:)][:)][:)][:)][:)]
Lille Mille Gift med forumet 6 Mar 2009 #8 Det blir spennende uke det der da!! [:D] Håper at du blir en ruger som må ruge i 9 mnd [;)] Krysser fingrene for deg!
Det blir spennende uke det der da!! [:D] Håper at du blir en ruger som må ruge i 9 mnd [;)] Krysser fingrene for deg!
S Sarah Elsker forumet 6 Mar 2009 #9 ORIGINAL: [miss] Så bra!! Herlige nyheter! Håper alt godt framover no[:D][:D] sign denne. Lykke til!