Ny UL!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Imorgen er det ny UL, men denne gang på rikshospitalet. Alt så bra ut på OUL men pga far med hjertefeil så vil de sjekke oss opp hos de som er speialister på hjertet :) kjenner jeg er små nervøs selvom jeg prøver å fortelle meg selv at alt er fint med lille prinsessa mi <3

Ønsker alle august mammaer en fin kveld :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til, er nok helt normalt å være litt nervøs selv om alt tyder på at prinsessa har det helt fint. Trygghet i at dere får god oppfølging da.

Lykke til:) følges opp der selv da jeg har medfødt hjertefeil. Med storesøster var alt bra, så satser på det samme denne gangen:)

Tuuusen takk dere! Hjelper veldig med lykke til og fine ord <3 ser på det som en herlig måte å hilse på henne igjen :D

Lykke til:) følges opp der selv da jeg har medfødt hjertefeil. Med storesøster var alt bra, så satser på det samme denne gangen:)

Så bra! Da er nok alt bra nå også! :) er ultralyden som vanlig ultralyd, der vi får se henne? Eller ser vi bare hjertet? :D

Lykke til :) skal på dobbeltsjekk av hjertet imorgen vi og, pga uklare bilder på OUL.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk, å i lige måde! :) De små hjertene har det nok veldig bra ❤️

Tusen takk :) Ja, det har de nok <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp