Ny UL

Fy så dårlig behandling! Helt grusomt! Skjønner at dere reagerte på dette. Er helt målløs jeg.. Virker som MA er mye vanligere enn jeg hadde trodd, blir veldig satt ut av dette. Stor klem til deg, lykke til uansett hva som skjer <3
 
:(
 
Uff så trist å lese :( Synes det var provoserende oppførsel av gynekologen, og blir dypt skuffet på dine vegne!! Sånn skal de ikke oppføre seg :(
Håper inderlig de tar feil, og at hcg målinger og ny ul om en uke viser noe helt annet!!!
 
For en oppførsel.. Har dessverre dårlige erfaringer med sykepleiere og gynekologer i samband med min SA for tre år siden også. De oppførte seg helt grusomt!
 
Takk for støtten ❤️ jeg har ikke mistet troen. Kan hende at bare de var sløve og ikke fant fosteret. Jeg mener at d ikke kan bare forsvinne fra min livmor!!! Vi får se på fredag.. Inntil da er jeg fortsatt gravid .
 
For en TRAGISK behandling de ga deg! Er det ingen private klinikker eller andre sykehus som kanskje har bedre maskiner i nærheten av der du bor? <3
 
Det er jo helt forferdelig! Håper de tar feil!! Jeg skal på UL på mandag, gruer meg til evt lignende beskjed!
 
så ufattelig trist alt sammen!! Jeg måtte bytte gyn et par ganger frem til jeg fant en herlig en!
Krysser fingere for dere!!!
 
Uff så trist. Jeg har også vært igjennom dette.. Var først til ul hvor hun sø at fosteret var 5 mm(6+1) o ikke tilsvarende 7-8 uker som jeg mente jeg var. Ny ul med samme gu. torsdag viste at fosteret bare var 1,5mm om hun la godviljen til sa hun. Me. Hun var veldig rask..inn og ut Ila 1-2 min. Ble s0 sendt på sykehuset, hvor legen sø et foster på 5 mm, tydelig fostersekk og plommesekk, men ingen hjerteaktivitet nå heller. Legen ville derfor gi meg tabelettane, men ville forsikre seg med å måle hcg. De. Var op 35000, som ikke stemmer med at fosteret skal ha stoppet utviklingen for 2-3 uker siden. Så da blir den ny hcg mandag og ny ultralyd fredag igjen. Litt sjokka iver st det plutselig blir mer venting..hadde tatt inn over meg at nå at det slutt..men sitter nå med et minimalt håp. Veldig forskjellig hva legene ser på ul...iallefall i mitt tilfelle..og hvordan de velger å håndterer dette. Er glad for å fø en ekstra lege til å vurdere det..men blir sååå forvirret av at de to legene ikke er helt samstemt. Sø jeg vet hvordan du har det.. Fryktelig å ikke vite hva som skal skje.. Er veldig spent på hvordan det går med deg. Tror jeg bare ligger en dag foran deg etter mine første beregninger...som jeg virkelig håper ikke stemmer!!! Klem
 
Føler m deg Moisis.. Det er tris :( har heldigvis to søte jenter som trøster mamma veldig <3 ImageUploadedByBV Forum1389488504.082126.jpg

Ikke tenk på skrive feil. Jeg har dysleksi og jeg skriver mye feil.. Takket være retteprogram :)
 
Hvordan går det nå da? Har du blødd mer? Hatt vondt?

Må være forferdelig å gå sånn i usikkerhet...
 
Huff. Så trist og fæl opplevelse, og så forferdelig dårlig behandling du fikk. Blir veldig lei meg på dine vegne. :( Håper du får gode nyheter til uka. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
For ei rævva behandling! ! Bra du tok fornuft og ikke stolte på de synes jeg. Jeg hadde sikkert stolt på de og tatt de pillene :O Krysser fingre for dere
 
Takk for medfølelser. Jeg har bare mye brunutflod. Ikke frisk blod enda. Jeg tviler på at fosteret lever i magen :( skulle ønske alt var bare bra... Blir bare veldig deprimert av det :(
 
Trist å høre :-( Men snart får du hvertfall svar!
 
Back
Topp