Ny UL!

Pijah

Forumet er livet
Hihihi!

Fikk nettopp telefon fra UL-laboratoriet på Haukeland, de spurte om jeg ville komme til UL på onsdag!

Jeg har meldt meg til et prosjekt som gjør at jeg skal på 3 UL mellom uke 20 og 40, nå er jeg jo nesten ferdig med uke 25, og det betyr altså at jeg skal på UL en gang i måneden frem til termin omtrent. [:D]

Jeg klager IKKE altså! Hehe... Sååå kos å se baby dah!

kult da.. hva prosjekt er det då??

Du er heldig. Jeg får iallefall en til ul i uke 28 men det hadde vært gøy med flere [:D]

ORIGINAL: unnle

kult da.. hva prosjekt er det då??

De forsker på stemmebåndenes utvikling i fosterlivet(!), ikke skjønner jeg hvordan de får det til, men det gjøres med UL... [:)]

Sier ja og ha og blir med jeg. Hehe..

Skulle gjerne vært med i et slikt prosjekt selv hvis jeg hadde fått flere UL.
Skjønner godt at du sa ja til å være med Pijah!

eg er på ul hver 3uke eg... hehe...[;)]

Er vel vanlig med bare en, men det virker som om de aller fleste velger å betale for en privat, hvis de ikke skal inn for en kontroll av morkake eller noe.. (hvis den lå feil plassert på første UL)

ORIGINAL: ~ savannah ~

Nei Pijah skal ikke vite kjønnet, hehe [8|][8D][:)]

Dere som får flere ultralyder andre enn den ordinære, hvorfor får dere det?

Du er HELDIG pijah!!!! :D:D:D

Helt riktig!

Pijah vil, men ikke mannen... Og en kan ikke vite og ikke den andre.. [8D]
Selv om jeg har en venninne som har visst det hele tiden og ikke mannen hennes da.. Skjønner ikke at det er mulig jeg... [:-]

ORIGINAL: Pijah

Nei Pijah skal ikke vite kjønnet, hehe [8|][8D][:)]

Dere som får flere ultralyder andre enn den ordinære, hvorfor får dere det?

Du er HELDIG pijah!!!! :D:D:D

Helt riktig!

Pijah vil, men ikke mannen... Og en kan ikke vite og ikke den andre.. [8D]
Selv om jeg har en venninne som har visst det hele tiden og ikke mannen hennes da.. Skjønner ikke at det er mulig jeg... [:-]

Gåd, er DET mulig!?!? :) Vel, får se på det som at man får en stooor overaskelse i august da! (angående kjønnet da, alle får jo en stor overaskelse med babyen uansett ;) )

TYdeligvis mulig ja.. Hun har bare sagt det til søsteren sin, skjønner det ikke helt jeg da, men... Jeg hadde ikke klart det, jeg hadde sikkert avslørt noe med shoppinga altså.. Hehehe...

Men så lenge baby er frisk og rask så er det jo egentlig ikke så viktig om det blir det ene eller det andre.. [:)]

Back
Topp