ny UL

Duplex

Forelsket i forumet
Idag fikk jeg dratt på ny UL etter veldige menssmerter siden igår.. 
Alt stod bra til med den lille, og ble også satt frem 7 dager.. så da er jeg 11 +1 idag

Men legen fant ikke ut hvorfor jeg hadde så vondt, så fikk beskjed om å hvile (ikke så lett med to 4 åringer i hus) Men får prøve mitt beste.
Krysser bare fingrer og tær for at det ikke er noe galt.

Så bra å få bekreftet at alt var i orden :) Da er det bare å slappe av mest mulig og nyte dagene.

Det må være deilig å vite at alt var i orden :) Kjempekjekt å bli satt en uke frem da :D

Så bra at alt var fint. Hadde ganske vonde mens/magesmerter på mandag, men gikk heldigvis over, så regner med at det ikke var noe:)

Så bra att allt var bra.. du får benytte hver anledning du har til å legge deg ned på sofaen og kvile :)

Lykke til da. Prøv å slappe av, det kan gjøre underverker :)

Takk alle sammen 
Ja, har hjulpet å slappe av.. mannen min har vært kjempe flink de siste dagene med å hjelpe meg og ikke minst tatt husarbeidet. Så han får pluss i boka 

Såå håper han fortsetter slik! 
Nå har jeg vært hos fysio, fikk varmebehandling av bekken-fysioen og massasje..deeet var deilig det! Så nå skal jeg ha en høneblund før jeg skal hente tvillingene i bhg.

Ha en fin dag dere!!

Så bra at det har litt bedre :) Det er jammen ikke lett å slappe av når man har småbarn i huset, men bra at mannen din er flink til å hjelpe til :)

Nei, er absolutt ikke lett å slappe av med småbarn i hus..nå har de ferie fra bhg også, så blir spennende å se neste uke hvor mye avslapping det blir. Mannen min begynner ikke ferie før uka etter.
Får håpe svigers kan hjelpe litt til noen dager.
Gleder meg til å bli helt bra, så jeg kan leke normalt og kose meg med tvillingene også <3

Back
Topp