Ny UL!

**Krusedull**

Gift med forumet
Har vært på kontroll i dag, og alt var heilt perfekt!! [:D]

JM sa at nordiske damer hadde ett spesiellt bekken i forhold til andre mindre jenter, og siden eg e høg og kraftig bygd så vil nok fødselen gå bra, men eg var 54(!!) cm lang og 4 kg og pappaen til vetlajento var heller ikkje så liten då han var fødd. Så eg og får UL i Odda (sjøl om eg skal føda på Voss) fredag 20.april klokka 13.20!!!!! [:D] E så ufattelig letta no!

så bra![:)] har og vært på ul i dag, å alt sto bra til! bebin veide 2.250 gr, å hun fastholdt på terminen 19 mai. sambo vil ikke vite kjønnet, så jeg har gitt etter for det, er jo spennans å se når den kommer da, men er så nysgjerrig! så ul-legen prøvde alt hun kunne å sirkle inn det området, men bebisen ville ikke vise oss det, den spilte på lag med pappan sin i dag...:( hadde navlestrengen i veien der nede...[:@]

ORIGINAL: lenis

så bra![:)] har og vært på ul i dag, å alt sto bra til! bebin veide 2.250 gr, å hun fastholdt på terminen 19 mai. sambo vil ikke vite kjønnet, så jeg har gitt etter for det, er jo spennans å se når den kommer da, men er så nysgjerrig! så ul-legen prøvde alt hun kunne å sirkle inn det området, men bebisen ville ikke vise oss det, den spilte på lag med pappan sin i dag...:( hadde navlestrengen i veien der nede...[:@]

Sa dei nåke om kor stor bebisen ville vera rundt termin?

ååå så bra [:)] Alltid så kjekkt å se, å jaffal når alt ser perfekt ut [:D]

Spennende med UL da ! Det er vel typisk jenter  og være litt sjenerte tror du ikke Lenis ?[:)]

Så bra, bra at de sjekker at alt er "klart" for en fødsel![;)] Litt kjipt om fødsel stopper opp pga for trangt bekken el.l...[&:] Har hørt om de som har vært igjennom det også!

ORIGINAL: badekar

ORIGINAL: lenis

Sa dei nåke om kor stor bebisen ville vera rundt termin?
Nei det sa hun ikke, å jeg GLEMTE jo selvfølgelig å spørre![:@] ergret meg over det etterpå for da kom jeg jo på at det kunne jeg godt tenke meg å vite lixom...hehe men skal tilbake om 4 uker, får spørre da....

ORIGINAL: Tussi75

Spennende med UL da ! Det er vel typisk jenter  og være litt sjenerte tror du ikke Lenis ?[:)]
jepp, det er jeg HELT enig i ...hihi[:D][:D]

Back
Topp