Hehe, jeg må nesten le litt! Var som alle andre litt redd for 0 hjerte, men det var ikke tvil om at jeg hadde en levende skapning inni meg ettersom babyen slo salto x-antall ganger og sparket/veivet med armer og ben. Lå ikke i ro ett eneste sekund så var vanskelig å få ett bilde, man ser at det er noe der, men man kan ikke se tydelig at det er en baby fordi den ikke satt i ro, så derfor gidder jeg ikke å dele bildet her enda
Dere har så mange fine UL-bilder så! Jeg og legen kunne jo se at det var en baby de få millisekundene den tok en pause, men var ikke lenge nok til å få tatt bilde.
*Happy*
Fått papirene og fått time hos JM om to uker, det hadde visst gått noen rykter så JM hadde ventet på meg, det syns jeg var koselig!! Fikk høre hjertelyden og livmoren er godt på vei over bekkenet
OUL søknad er sendt så på lørdag (min bursdag) skal vi annonsere det på fjaseboka
Termin er fortsatt 28 januar
*Happy*
Fått papirene og fått time hos JM om to uker, det hadde visst gått noen rykter så JM hadde ventet på meg, det syns jeg var koselig!! Fikk høre hjertelyden og livmoren er godt på vei over bekkenet
Termin er fortsatt 28 januar