Ny ul idag

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Da har jeg vært på ny ul og det var en fantastisk opplevelse. Den lille sitt hjerte slo 162 slag i minuttet og hun sa at alt så fint ut. men at de kunne se mer på den ordinære ul. Hun telte 5 fingre på hver hånd :)

Hun viste oss hva som kanskje befant seg inni der og at det så ut som en gutt. det var i allefall en veldig tydelig ting der så nå venter vi i spenning på å se om det er det samme som vil vise seg ved oul. akkuratt dette tar jeg med en klype salt :)

vi fikk også med oss 3d bilder og 4d film.. helt fantastisk :)

Knutsvik_10.jpg

Vedlegg

• Knutsvik_14.jpg
    Knutsvik_14.jpg
    78,1 KB · Visninger: 59
  • Knutsvik_9.jpg
    Knutsvik_9.jpg
    98,4 KB · Visninger: 56
Så herlig!! Gratulerer med sannsynligvis gutt xsmile9 Hvor mange uker på vei er du? Jeg var på innvendig ultralyd hos gynekologen min på onsdag (ikke 3D) og hun hadde ikke sjangs til å se hvilket kjønn det var (jeg var 12+4 da). Ser man mer detaljer på utvendig ultralyd? Var det det du tok?

Så herlig!! Gratulerer med sannsynligvis gutt xsmile9 Hvor mange uker på vei er du? Jeg var på innvendig ultralyd hos gynekologen min på onsdag (ikke 3D) og hun hadde ikke sjangs til å se hvilket kjønn det var (jeg var 12+4 da). Ser man mer detaljer på utvendig ultralyd? Var det det du tok?
jeg er 12+4 idag

tror man ser omstrent det samme. og hun sa gjentatte ganger at det var vanvittig vanskelig å se så tidlig, men hun fant sikkert en fin vinkel det viste godt. men hun har et veldig bra apparat og det har mye og si :)
(regner med hun ikke hadde sagt så mye hvis hun var veldig i tvil)

Åh så herlig

Herlig! Skjønt lite knøtt :) Ønsker meg 3D ul også. Får ta det litt senere. :) Hva er prisen på 3D ul?

-iPhone appen-

Så kjekt å se den lille!

Fra mobil.

Herlig! Skjønt lite knøtt :) Ønsker meg 3D ul også. Får ta det litt senere. :) Hva er prisen på 3D ul?

-iPhone appen-
Vi betalte 1400. Hadde ikke regnet med å få bilde i 3 så tidlig

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ikke for å være teit, men jeg er sååå misunnelig på dere som har vært på tidlig ul. Forsøkte å ordne time her i Stavanger her vi er på ferie, men var d ikke ferieavvikling, så var det "anbefaler å ta etter å ha rundet uke 11"...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp