Ny UL idag...

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
fikk vite at jeg er 5 uker idag...
Han syntes det så ut til at det kunne være 2....Da vet jeg ikke hva jeg gjør.Skal tilbake på lørdag ..
Embryoet var formet som ett åttetall og var ikke rund....Derfor han mistente tvillinger....Hehe

Noen som kan vet noe om dette ?

Så utrolig spennende :) Selv om du sikkert vil være litt sjokkert :) Har aldri vært borti det før men det hørtes jo logisk ut =) 

Lykkeliten_84 skrev:
Så utrolig spennende :) Selv om du sikkert vil være litt sjokkert :) Har aldri vært borti det før men det hørtes jo logisk ut =) 

ojojoj....det må være sjokk! På det forrige terminklubben min var det også ei som ble uventet gravid raskt etter fødselen og fikk trillinger 9 mnd etter første fødsel... Det er vist vanlig at vi "slipper" flere egg den første eggløsningen etter fødselen. Var det ikke du som ønsket keisersnitt? Det kan være enklere å få planlagt keisersnitt med tvillinger ;-) Lykke til med ventingen på det endelige svaret. 

Spennende  

baby2 skrev:

ojojoj....det må være sjokk! På det forrige terminklubben min var det også ei som ble uventet gravid raskt etter fødselen og fikk trillinger 9 mnd etter første fødsel... Det er vist vanlig at vi "slipper" flere egg den første eggløsningen etter fødselen. Var det ikke du som ønsket keisersnitt? Det kan være enklere å få planlagt keisersnitt med tvillinger ;-) Lykke til med ventingen på det endelige svaret. 

Spennende  

Oi,trillinger ja...:) hehe....litt mye jobb kan jeg tenke meg...Ja,ønsker KS..da hadde jeg blitt glad....

Skal tilbake på UL på lørdag...blir spennende :)

Lykkeliten_84 skrev:

lennypenny skrev:

baby2 skrev:

Spennende  

Oi,trillinger ja...:) hehe....litt mye jobb kan jeg tenke meg...Ja,ønsker KS..da hadde jeg blitt glad....

Skal tilbake på UL på lørdag...blir spennende :)

Ja det var mye jobb og mye morro;-) Blir spennende på lørdagHusk å fortelle oss så raskt du kan...

Gir dere tilbakemelding så fort jeg er ferdig der..har time kl 10 :)
Er veldig spent...Håper bare ikke det er noe galt med den lille ..at den liksom er desformert eller noe.....at det blir MA eller noe...tenkermasse på det,selvom jeg ikke har opplevd det før...Mange som forteller om det..Gynekologen sa MA ikke skjedde så ofte, og det er mer vanlig med SA....krysser fingrene :)

Da må i så fall æ åsså ha 2 for min va åsså forma som et 8tall å æ va 7+4 når æ va på UL... No blei æ skræmt! 

lille hemmelighet<3 skrev:
Da må i så fall æ åsså ha 2 for min va åsså forma som et 8tall å æ va 7+4 når æ va på UL... No blei æ skræmt! 

hahaha kanskje vi er to ;) håper det ikke selv....han sa det var normalt at den var formet som en runding bare hehe

Så spennende  lykke til på Lørdag!

Back
Topp