Ny ul idag

ak30

Betatt av forumet
[:D]  ååå så godt og se guttene igjen!!  Jammen har di vokst!!! Ligger rundt 1500 gr nå.
Jm sa at om det fortsatte slik, får jeg 3,5 kg barn![:D]  Jeg er bare glad jeg nå!!
Begge guttene ligger med hodet nede, og det er trangt om plassen [:D]  håper di blir liggende slik da.....dog kjenner jeg at det vil gå utover ribb-beina mine....[&:]  
Mandagen blir det GU UL.
[:(]Jeg får ikke føde på Orkanger, di tar visst ikke imot tvillinger der (men så klart om det er hast el lign)
Jeg liker meg så godt der, og har født 2 ganger der før!
(Så da blir det muligens Trheim! Greit nokk det å da, men det er 15 mil unna.Krsund er det 7 mil til)
 Det som er drygt med tvillinger, er at en får vite ting helt sikkert sånn i siste liten![:)] Går ikke ann å planlegge så mye [&:] men men så lenge barna er friske når di kommer!!
vel, det var min dag...

OI!!!!
Jammen mye spenning på deg fremover!!![:)]

Så flott at alt står bra til!!!

Forventes det at de kommer før termin???

Godt å høre at alt er bra da.. Får bare tenke på at det er for din sikkerhet at du skal føde på et større sykehus. Mer beredskap klar hvis du trenger det.. [:D]

ORIGINAL: MammaIta

OI!!!!
Jammen mye spenning på deg fremover!!![:)]

Så flott at alt står bra til!!!

Forventes det at de kommer før termin???

[8|] Vel, til oss sier di at det er "vanligt" at man setter igang fødselen 14 dagen før termin.
( da blir et rundt sanktans da, men nei det kunne jeg ikke gå ut ifra- man vet aldri med tvillinger sier di.)
Vet ikke hvorfor jeg!  og legen min sier at så å si nesten "alle" tvillinger blir tatt med Ks. ( tror jeg ikke noe på)
Det jeg vil, er å føde vanligt om guttene ligger riktig da- og vil ha dem inne til di selv vil ut, om det ikke skader helsa deres så klart :)
 Så jeg får bare la ukene gå, gå på kontroller og se ann.... kommer til å bli diger iallefall ( er diger nå også da, men....hehe) enorm tenker jeg [:D]
3 uker til neste ul. gu ul på mandagen da, skal grave og spørre masse hos fødselslegen!
[:(]Tenker jo mye på det da, blir litt usikkerhet rundt det liksom....å hver gang kvalmen, hodepina, kynnerne, murringene, osv kommer nå og da, blir man jo mere var... om dere skjønner...[&:]

Huff, ja, skjønner jeg godt!

Men det må jo være fint for deg å få vite noe sikrere etterhvert,
siden du må et stykke avsted for å føde også........
Mas på legen, du!!![:)]

Spennende med så mange tvillingsvangerskap her!!![:D]

Så flott at de vokser som som de skal da og at alt er bra med dem[:D][:D]

ORIGINAL: siri 84

Så flott at alt var bra da:)

Back
Topp