Ny UL i morgen :-)

TehCookiemon

Forelsket i forumet
Nå er vi bare timer unna ny ul , jeg skal inn klokken tidlig i morgen. De ville ha meg inn igjen, da baby var for liten til å sjekke alt da vi var der sist. Jeg er nå 20 uker på vei, alt var fint da vi var der sist, 16+3, men hun kunne ikke se alt hun ville sjekke både i hjerte og i ansiktet/hodet.

Vi fikk ikke vite kjønn sist, men fikk vite at alt sto bra til med baby :-)

Til dere som fikk vite kjønn på oul: spurte dere om kjønn eller ble dere spurt om dere ville vite?

Jeg gleder meg til å få se baby igjen, enda mer nå når jeg kjenner tydelige spark, men jeg tror det er min mann som gleder seg aller mest :-)

Vi måtte spørre :-)

Lykke til :) hun spurte meg. Mange som tar det for gitt at man ønsker å vite hvilket kjønn det er!

Jeg spurte. Hadde en finsk dame med rottehale som virket så veldig streng.. Ødela øyeblikket litt :p

Jeg spurte. Hadde en finsk dame med rottehale som virket så veldig streng.. Ødela øyeblikket litt :p

Uff, litt kjipt med streng dame :-(

Vi hadde veldig klinisk følelse på første ul, fikk ikke høre hjertelyd engang :-p
Denne gangen vi hadde en superkoselig stril som snakket masse og pekte og forklarte. Min mann kommenterte etterllerannet da vi kom til føttene, om at ble det en gutt så var det noen fæla pailabber som kommer ut ( gubben har str 49 i sko). Damen sa da i en hyggelig tone : av, vil dere gjerne vite kjønn kanskje? Da kan vi sjekke det på slutten og se om vi får sett :-)

Så nå fikk vi se og hun mente at ganske så sikkert at det ble en liten pike :-)

Gratulerer så mye med overstått ultralyd, og så bra at dere fikk en bedre opplevelse denne gangen! :-)
Gratulerer med en litren jente! :-)

Så flott at opplevelsen var bedre denne gangen og gratulerer med jente i magen :) Her måtte vi spørre ang kjønn selv.

Så koselig med ei lita jente:) Bra dere fikk en hyggelig opplevelse!
Vi fikk heller ikke høre hjertelyd, som vi fikk med første å det var litt trist.

Så bra at alt står bra til, lykke til videre;)

Back
Topp