Ny UL i morgen 10+4

Herrefred å fader så skjønt!!!!:love7 ble ikke mindre babysyk nå:hilarious:
Vet, Blir så utrolig babysyk[emoji85] [emoji177] Begynner for alvor å gled meg nå og ser fram til å kjøpe inn vogn osv. Skal på organrettet UL den 22 mai og får nok vite kjønnet da også, etter det blir det shopping[emoji119] [emoji173]

Helt jævlig følelse mildt sagt..... huff!! Tusen takk<3
Uff, får vondt av deg[emoji20] har gruet meg veldig til de andre TUL' ene jeg har hatt. Omtrent følt jeg måtte kaste opp av nervøsitet. Det ekke mye gøy.. Snart får du se den lille som har det helt fint[emoji177] [emoji173] [emoji177] klemmepå

Vet, Blir så utrolig babysyk[emoji85] [emoji177] Begynner for alvor å gled meg nå og ser fram til å kjøpe inn vogn osv. Skal på organrettet UL den 22 mai og får nok vite kjønnet da også, etter det blir det shopping[emoji119] [emoji173]
Ja tenk at det er lov å glede seg å begynne å bygge reir igjenn :D ååå , det blir spennende :) krysser alt for att det går strålende :)

Så herlig at alt stod bra til og at den lille viste seg fra sin søteste side[emoji7][emoji177] Nå blir d ny baby[emoji6]

Hvordan gikk det med babydrøm2018 på ultralyden igår?
Det gikk så bra :D!! Takk for at du spør :). Lagt ut egen tråd på forumet ang ul igår:). Var en livlig krabat, og heldigvis et bankende hjerte! Fikk ikke sjekket nakken da fosteret nektet å flytte på seg for bedre syn hehe..
Men har bestilt time hos Lundring om ca 2 ukers tid (er da 13+6) så håper og tror alt er bra da<3

Back
Topp