Ny ul i dag er over ;)

Så deilig å se babyen igjen :D Gleder meg til 8.April :D

Så herlig :)

Jeg går gjennom et risiko svangerskap. Siden 2010 har jeg hatt store problemer, har hvert gjennom en slankeoperasjon holdt på å dø da magesekken sprakk to døgn etter op, fikk bukhinnebetennelse og havna i koma i 3 døgn med en crp på 870 skulle egentlig hvert død, etter det har jeg hvert gjennom tarmslyng og 2 brokk operasjoner, så totalt 5 operasjoner, i 2012 tok jeg full mageplastikk og fikk fjernet overflødig hud på mage. Gikk fra 140 kilo til 60 kilo på 8 månder, hadde mye problemer, nå som jeg er blitt gravid så har jeg sliti med utrolig lavt blodsukker som gir føling og jeg svimer av. Har akkurat kommet hjem fra et langt syjhusophold, og jeg har mistet lappen på grunn av dette.

De må nå fllge meg nøye opp på grunn av fare for tidlig fødsel, at jeg kan revne innvendig på grunn av operasjoner, og blodsukker må taes hver time, jeg får ikke lov å gjøre stort bare ligge på sofaen og ta det med ro eller så får jeg føling

Det er ikke svangerskapdiabetes men en kombinasjon av skankeoperasjon og at lille gutt spiser å tar næring fra meg, det blir nok en del sykhusophold på meg frem mot fødsel..... Men han er verdt alt jeg går gjennom:Heartbigred

Dette er jo bare en kort forklaring for det ligger mye mere bak dette her som er farlig og skummelt, har 2 barn to gutter fra tidligerer forhold, og hadde ikke tenkt og få flere, men møtte min nye samboer min store kjærlighet og han hadde ingen barn.... Så dette blir vårt første sammen :) og nok siste.... Min 3 gutt :)

Dette er jo bare en kort forklaring for det ligger mye mere bak dette her som er farlig og skummelt, har 2 barn to gutter fra tidligerer forhold, og hadde ikke tenkt og få flere, men møtte min nye samboer min store kjærlighet og han hadde ingen barn.... Så dette blir vårt første sammen :) og nok siste.... Min 3 gutt :)

Såpass! Takk for at du deler med oss :) Skjønner godt du skal ha oppfølging da, og godt du får det etter den sykdomshistorien:) Bra du blir tatt godt vare på <3 Her er jeg selv hver 3.uke til legen for kontroll, går under "risikosvangerskap" selv, men det er fordi det er en risiko for min helse være gravid siden jeg har ME :)

Jeg har også hatt blodpropp i beinet i første svangerskap så går på klexsane blodfortynnende sprøyter i magen hver dag. Jeg har fått mine 2 barn 3 uker før tiden. Jeg får kun vannavgang og må settes i gang på grunn av at kroppen min ikke lager rier selv. Så er ikke bare ei ku som er laus ;) men så lenge gutten er frisk og legger på seg som han ska er jeg veldig glad for det ♡

Såpass! Takk for at du deler med oss :) Skjønner godt du skal ha oppfølging da, og godt du får det etter den sykdomshistorien:) Bra du blir tatt godt vare på <3 Her er jeg selv hver 3.uke til legen for kontroll, går under "risikosvangerskap" selv, men det er fordi det er en risiko for min helse være gravid siden jeg har ME :)
Oi ja da er det bra du også får god oppfølging ♡ og at de tar vare på deg og babyen. :) er nok det vanskeligste jeg har hvert gjennom. Men absolutt verdt det. Nå håper jeg å komme meg til mai juni. For dem sier jeg kommer til å få han før uansett. Så ber til høyere makter hver dag om at han blir til han er stor nok !!! ♡♥

Oi ja da er det bra du også får god oppfølging ♡ og at de tar vare på deg og babyen. :) er nok det vanskeligste jeg har hvert gjennom. Men absolutt verdt det. Nå håper jeg å komme meg til mai juni. For dem sier jeg kommer til å få han før uansett. Så ber til høyere makter hver dag om at han blir til han er stor nok !!! ♡♥

Forståelig, skal krysse alle fingre for deg, og håper lille klamrer seg fast så lenge som mulig <3

Back
Topp