Mirakel nr 4
Glad i forumet
Nå er jeg 23+2 i dag har ultralyd hver 3 uke. Forgje gang var jeg i uke 21 da veide lillegutt 440gram i dag veide han 610 gram. En livlig frisk krabat ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo bare en kort forklaring for det ligger mye mere bak dette her som er farlig og skummelt, har 2 barn to gutter fra tidligerer forhold, og hadde ikke tenkt og få flere, men møtte min nye samboer min store kjærlighet og han hadde ingen barn.... Så dette blir vårt første sammen og nok siste.... Min 3 gutt
Oi ja da er det bra du også får god oppfølging ♡ og at de tar vare på deg og babyen. er nok det vanskeligste jeg har hvert gjennom. Men absolutt verdt det. Nå håper jeg å komme meg til mai juni. For dem sier jeg kommer til å få han før uansett. Så ber til høyere makter hver dag om at han blir til han er stor nok !!! ♡♥Såpass! Takk for at du deler med oss Skjønner godt du skal ha oppfølging da, og godt du får det etter den sykdomshistorien Bra du blir tatt godt vare på <3 Her er jeg selv hver 3.uke til legen for kontroll, går under "risikosvangerskap" selv, men det er fordi det er en risiko for min helse være gravid siden jeg har ME
Oi ja da er det bra du også får god oppfølging ♡ og at de tar vare på deg og babyen. er nok det vanskeligste jeg har hvert gjennom. Men absolutt verdt det. Nå håper jeg å komme meg til mai juni. For dem sier jeg kommer til å få han før uansett. Så ber til høyere makter hver dag om at han blir til han er stor nok !!! ♡♥