Ny UL etter OUL?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Noen som fikk ny time til UL etter ordinær UL? Selv skal vi inn igjen i uke 24 for å sjekke veksten Pga storesøster var liten ved fødsel.

Jeg skal på ny ul i mars (uke 32). Jeg ligger på grensa til ekstra oppfølging pga. alder. I tillegg er jeg rehsus minus og de er usikre på virkningen av sprøyta jeg fikk etter førstemann for 15 år siden ;)

Jeg, vekstkontroll i uke 32. Håper vi ser kjønn da :-)

Hmm hvorfor skal jeg inn allerede uke 24 for vekstestimering når dere skal uke 32? Blir ekstra ul på meg da

Ny ul på meg i morgen. Siden bildene på oul ble så uklare... tror de har dårlig utstur her. Hun trodde hun hadde sett at hjertet hadde alle kamrene, men ville være helt sikker. Er jo bare positivt det :-) Er 22 uker i morgen

Jeg skal i uke 24 igjen fordi gynekologen ikke var fornøyd med hvordan han lå, så Hu ikke fikk sett ordentlig på hodet.. Jeg måtte ligge og turne på benken, men han flyttet ikke på seg selvom :p

Jeg skal neste fredag, uke 23 grunnet at jordmor ikke kunne se at van hadde svelget no særlig med fostervann. Fikk da en kontrolltime:)

Jeg fikk time 2 uker etterpå.
Kommer til å få flere ul undersøkelser ila sv.skapet for å sjekke størrelsen på babyen og måle livmorhalsen. Har også lavtliggende morkake -skal derfor ha en ul i uke 28-30 for å sjekke om den har trukket seg opp

Skal tilbake i uke 28, pga morkake som er forran åpningen. Så inn på kontroll for å se at den har trekkt seg tilbake.

fikk ny time noen uker etter.for å få sjekket bedre hjertet når småen var blitt større

Dere som får ekstra UL pga overvekt, kan jeg være så frekk å spørre om hvor mye det evt er? Har selv en BMI på 34 og har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging

Dere som får ekstra UL pga overvekt, kan jeg være så frekk å spørre om hvor mye det evt er? Har selv en BMI på 34 og har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging
Min BMI er på 34, og jeg får ekstra ul i uke 32, for vekstestimering. Og ny glukosebelastningstest uke 28.

Fælt å si det, men min bmi er litt over 40 :-O så her er det vekstkontroller og har tatt glukosebelastning, men har også diabetes i familien. Mine symfysemål ligger langt over gjennomsnittet i tillegg. Så er jo mange ting her som gjør at jeg blir sendt på det.

Back
Topp