Ny uke!

Nekinna2402

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Hva er planen denne uka? :) noen spesielle planer?



Idag blir det litt rolig, mye rydding..
Imorgen så skal snuppa i bursdagsselskap og vi skal på konsert på kvelden. Gleder meg!
Onsdag så blir det vennegruppe for snuppa.
Torsdag så muligens bowling med idretten til snups.
Fredag så har jeg en time massasje booket :)
Lørdag og fredag er foreløpig uten faste planer.

Blir lang uke, vil prøve å få ryddet og vasket en del og ordnet klar babyting :)
 
Jeg håper det blir baby denne uken! [emoji14]

Jeg må få tatt anti stoff prøve, levere sykemelding og på onsdag skal jeg på kontroll på sykehuset. Spent på om de vil sette meg i gang eller ikke.

Resten av uken har jeg ingen spesielle planer. Prøver å få orden på huset, det er vel det :)
 
Mandag: akupunktur og matvarene kommer. Hente frøkna.
Tirsdag: kommer noen å fikser balkong døra, kino med venninne, samt levere og hente frøkna.
Onsdag: jordmor, levere og hente.
Torsdag: shellac tær og levere.
Fredag: fysio, sommerfest i bhg. Skal bake sjokoladekake og pai til å ta med.

Lørdag og søndag: rydde og vaske hjemmet. Få de siste babytingene på plass. Lage ukesmeny og bestille matvarer.

Puh! Mannen er mye borte og synes der er mye på programmet denne uka.
 
I dag er det bhg, jeg skal på kontroller på sykehuset en time unna, bursdag hos nabojenta en time etter jeg er hjemme. Blir hektisk.
I morgen er det sommeravslutning i bhg, gruer meg litt fordi jeg er ikke glad i sånne samlinger.
Onsdag bhg
Torsdag hjemme med snuppa
Fredag bhg
Lørdag, søndag fri

Føles som vi har så mye på planen men det er visst bare de første to dagene.. holder på å sortere babyklær som snuppa har brukt. Pluss å få orden på resten av huset. Fint hvis jeg kommer litt videre i det:)
 
Skal ordne klart til barnebursdag, så blir kakebaking og stuffing av godteposer.
JMtime på onsdag.
Ellers ingen store planer. Knipe igjen til bursdagen er fullført og så gyve på med sex så vi får litt fortgang kanskje :-D
 
Skal på eu kontroll med bilen i dag, også har jeg legetime neste mandag :p
 
Så lite som mulig. Laaaavt energinivå for tiden. Idag har jentene fri, onsdag skal jeg til jordmor og kino på tirsdag :) det er akkurat nok :)
 
Mandag: Sommeravslutning i bhg og forestilling på skolen. Må dele oss i kveld :(
Tirsdag: Sommeravslutning med klassen til snuppa.
Onsdag: Sykkeltrening for eldstemann
Torsdag: Må hente eldstemann på skolen da dem kommer hjem fra tur etter at skolebussen har gått. Trening med snuppa.
Fredag: SOMMERFERIE :) kl 10.30 starter mine eldste sommerferie, det må feires :)
Lørdag: uke 38, hurra :) Vi skal i bryllup til ei venninne, gleder oss :)
Søndag: Nå kan lille bare komme ;)

Venter også på to timer jeg skal ha på sykehuset, er snakk om å bli satt igang i uke 38/39.
 
Mandag
Vi skal ut og kjøpe de siste babygreiene og et par ting til oppussing, og hente babyklær hos et vennepar. Jeg går over fra dagpenger til foreldrepenger i dag, så skal melde meg opp til et nettstudium som jeg har villet ta lenge men ikke kunnet pga Navs regler.

Tirsdag
Kontroll hos lege. Skal sette opp en campingvognplatting hos leieboeren fordi borettslaget somler pinlig lenge med å opparbeide hagen og bygge ny veranda etter gravearbeid.

Onsdag
Kjøpe kommode til babyting, fylle kommoden, rydde og ommøblere.

Torsdag
Vaske bilen? Det er et sånt tematreff om nyfødte på helsestasjonen, vurderer å gå på det.

Fredag
Stesønn kommer, han har sommerferie!

Lørdag
Ingen planer.

Søndag
Ingen planer.
 
Last edited:
Jeg har egentlig en ganske fin uke foran meg. Det er meldt regn og overskyet fra i morgen av så da skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid :) Orker ikke å sitte inne når det er sol ute, blir nok mye inne etter lillebror kommer til verden.

Ellers er det kontroll hos legen, akupunktur, en del papirarbeid som må gjøres og et møte med advokat i slutten av uken. I dag har jeg vasket vogna og reparert tlf som jeg klarte å knuse i går :rolleyes: I morgen er jeg 38+0, hurra! Skal ta en siste finish på bad/vaskerom for å se at vi har det meste klart, så kan lillebror komme etter helga :D
 
Jeg er alene med snuppa frem til fredag kveld så ho skal i bhg hver dag før ho begynner ferie til helga.
Mandag: Driver å maler murgulvet på verandaen strøk nr 1.
Tirsdag: strøk nummer to pluss overnatting hos svigers for å få litt miljøforandring fra å være alene hver kveld.
Onsdag: Strøk nr 3.
Torsdag: Time hos jordmor pluss har booket time til gravidmassasje :-D
Fredag: Sikkert shine huset for helga og nyte siste dag med barnefri på dagtid. Når snuppa er ferdig med ferien så har nok lillesøster kommet!
Helga: Familietid og begynne å montere glassrekkverk på verandaen.
Ganske ensformig uke mao!
 
Mandag (i dag)
Siste dag på jobb
Frisørtime
Ordne litt i hus (rydde så mannen får støvsugd;-p)

Tirsdag
manuellterapeut, babyshop og modningsakupunktur

Onsdag
Møte Rogaland-jentene?
Jordmor kl 14

Torsdag
Ta taxi til togstasjonen grytidlig for å dra til Kristiansand på JOBBINTERVJU!!
Gravidpilates på kvelden, om jeg orker.

Fredag
Kaffebesøk av ei venninne på dagen

Lørdag og søndag er det rolig familiehelg, ingen store planer, bare nyte å være tre før vi blir fire.

Alt er klart til baby skal komme. Eller...jeg vil vaske bilen inni, det blir neste ukes prosjekt. Pluss høyttrykkspyle inngangspartiet til leiligheten. Viktig å ha litt prosjekter? Hehe, jeg har liksom sagt til alle alt jeg skal "ligge med beina høyt", men blir jo fort vekk at jeg kommer til å gjøre alt jeg ikke rekker/orker til vanlig... :p men blir mye soving og ligging også da! :)
 
Jordmor i morgen
Legetime med junior på onsdag
Kaffeslaberas hos vennine torsdag
Så skal gubben ut på lørdag så da blir det å daffe hjemme med junior.
 
Da er det bare sommeravslutning i morra kveld og så avslapping på gang:D ispedd masse rydding og middagsplanlegging:)
 
Var på kontroll hos jm igår.
Idag har vi ingen spesielle planer.
Onsdag skal storebror på besøk i barnehagen han skal begynne i og til fysio.
Torsdag skal jeg på ul
Fredag ikke så mye
Og helgen tror jeg vi ikke har de helt store planene:)
 
Mandag: sette sammen vogna og stativet til vugga.
Tirsdag: legge vipper, jippi!
Onsdag: modningsakupunktur
Torsdag: St.hans med to andre familier (håper formen holder!) skal bake pizzasnurrer å ha med.
Fredag: fysio
Lørdag & søndag: rydde og vaske, svømmehallen med frøkna..
 
Mandag: modningsakupunktur, handle.

Tirsdag: legetime, uke 38-kontroll. Brasiliansk.

Onsdag: ingen plan. Sove?

Torsdag: vaske bil.

Fredag: modningsakupunktur

Helg: chill pill, ingen plan. Vaske litt hus kanskje.
 
Har jordmortime på fredag (hvis jeg ikke føder før) ellers har jeg ingen planer.
 
Mandag - ingenting
Tirsdag - 38-ukerskontroll hos jm, kanskje handle litt mer babytøy.
Onsdag - ingenting
Torsdag - ingenting
Fredag - ingenting
Lørdag - ingenting
Søndag - ingenting

Masse planer denne uka :p blir nok litt smårydding og annet smått men ingenting direkte planlagt unntatt jm kontroll imorgen.
 
Back
Topp