Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer ikke stortskal prøve å få vasket litt kommer ann på bekkenet
Å så er det ul på sykehuset I morra) jippi
Har du planer for uka da?
Jeg skal jobbe. Har mye som må ordnes før stallene er klare til vinteren.
Mannen reiser på jobb på tirsdag, så da er det fint å ha mye å gjøre. Går de 14 dagene fort unna.
Siste uken med ferie - så forhåpentligvis en rolig uke.
I dag skal bilen leveres for sjekk, i morgen henter vi hjem kattene. Utover det er det ikke noe konkret
Men tenkte å få vasket babytøy og få det på plass![]()
Ja, blir veldig stas å komme i gang med vasking av babytøy - kanskje også få gjort klart litt på rommet og (er jeg ekstra flink demonterer jeg senga som står der nå og ><)Aha. Gleder elr gruer deg tilbake i jobb?![]()
Ohh stas vaske babytøy![]()
Ja, blir veldig stas å komme i gang med vasking av babytøy - kanskje også få gjort klart litt på rommet og (er jeg ekstra flink demonterer jeg senga som står der nå og ><)
Gleder meg faktisk til å komme tilbake på jobb ^-^ er litt (for) glad I å følge opp egne saker og avtaler![]()
Hadde også tenkt å vente til rommet var klart - men med alt det vi arvet som skal inn og som må vaskes, så er det like greit å ta alt på en gang ^-^Det forstår jeg![]()
Jeg venter litt til...til rommet er helt klart![]()
hihi,men bra det da. 100%?
Blir en veldig spennende uke på dere! Krysser fingrene for at dere finner hus dere liker!I dag er første dag etter ferie og det merkes. Tar litt tid å omstille seg merker jeg
Men det blir en forholdsvis myk start med fri igjen på fredag. Da skal vi til Geilo siden mannen skal sykle Voss-Geilo på lørdag.
Ellers er vi på husjakt for tiden og skal på visninger både i dag og i morgen.![]()
Barnehagestart på minsta og selskap for de mellomste som ble 3 og 4 i helgen![]()
Greit å være planløs av og til og...kan man ta mer ting på sparketHer skjer det ikke akkurat noe serlighehe
Ungene er på SFO mannen jobber å ser ut til å bli en stille uke på meg
Torsdag da er det planlegging på SFO da så da er barna hjemme med meg![]()
Hadde også tenkt å vente til rommet var klart - men med alt det vi arvet som skal inn og som må vaskes, så er det like greit å ta alt på en gang ^-^
Er fremdeles 100% ja - men kontorjobb, så har hittil gått helt ok. Blir spennende å se fremover
Blir en veldig spennende uke på dere! Krysser fingrene for at dere finner hus dere liker!
Greit med myk start ja!