Ny uke ,nye muligheter

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Denne uka ser ut til å bli super!
I dag er det ikke noe annet enn jobbing. I morgen er det Fysio igjen, og på onsdag er det ny time hos Jordmor! Er 5 mnd på vei i dag (Hurra)! SKal g gjennom litt ift en samtale på Morgenrøden for å få hjelp og noen å prate med pga fødselsangst. Det skal bli godt!.
Torsdag fredag og lørdag har jeg friiiii!!!! :D :D : D

Ikke en dritt!:-P Haha! Joda, har hunden til broren min på "høstferie", så blir noen lette turer hver dag :-) Han er 13 år gammel, pensjonert fuglehund, så han tåler ikke så mye som før. Passer fint sammen med meg nå, han er stiv i beina og jeg har bekkenløsning :-P Ellers har jeg ingen store planer, annet enn å prøve å bli kvitt forkjølelsen! :-)

Har ikke de helt store planene frøkna derimot skal i bursdag i dag, bake boller eller muffins i morra (lekse), svømming onsdag og balletten torsdag. Så er planen at vi skal møte ei venninne og ungene hennes til helgen.

Skal gjøre alt klart til dåpen på søndag...
Blir en travel uke kjenner jeg

Fri idag og imorgen, frisør og shopping:D
Jobb onsdag, torsdag og fredag:)
Hente gutta mine til helgen!

Denne uken er faktisk uten planer :o blir vel en del trilleturer ihvertfall... :)

Jeg skal teste spinning idag for første gang :o E veldi ambivalent kjenner jeg..

Barna kommer hjem I dag, og vi skal ha middags besøk!:)
Resten av uken ser helt blank ut, og det er helt flott:) til helgen skal vi ha bursdagsfeiring, så det blir en travel, men flott helg:)

Lite som skjer her. Mannen skal på sykehuset på søndag på mr (ja, en søndag :-O )det sykehuset er halvannen time unna. Ca der vi bodde før. Så blir nok litt besøk av familie og vil jeg tro

Back
Topp