Ny uke forbi!!!

Stredet

Elsker forumet
                   27 uker!!!
Hurra enda en uke passert!!!! Og vi starter på den 28'nde!!!!
Ikke leeeeeenge igjen nå!!!! (Eh bare litt men.....) [:D]

He-he [:D] LITT tid er det jo igjen, men myyyyyeeeee mindre tid IGJEn enn den tiden som har gått!!!! 12 uker!? Tenkt på det!!! [:D] Litt lenger for mitt vedkommende, da men....  [:)]

Det er deilig å telle ned og markere ukene som er gått [:D] og samtidig vite at vi nærmer oss målet!!!!

ORIGINAL: Stredet

Det er deilig å telle ned og markere ukene som er gått [:D] og samtidig vite at vi nærmer oss målet!!!!

Jeg merker jeg begynner å bli utålmodog allerede! [8|] Ikke fordi jeg er lei, egentlig. Men fordi jeg går her hele dagen å ser på alle de babytinga vi har i huset og vil såååå gjerne putte en baby oppi vogna og lekegrinda og vugga og vippestolen og bæreselen og på stellebordet og i badebalja!!!

Holder på å bli sprø! Gleder meg sååå ILLE!!!!!!!! [:D] [&:]

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg merker jeg begynner å bli utålmodog allerede! [8|] Ikke fordi jeg er lei, egentlig. Men fordi jeg går her hele dagen å ser på alle de babytinga vi har i huset og vil såååå gjerne putte en baby oppi vogna og lekegrinda og vugga og vippestolen og bæreselen og på stellebordet og i badebalja!!!

Holder på å bli sprø! Gleder meg sååå ILLE!!!!!!!! [:D] [&:]

I hear'ya!!! Samme her! Gleder meg såååå til å ta i bruk den fiiine vogna (du vet lik din ) [:D]

Det er herrrrlig!!! Santvell?? [:D]

ORIGINAL: Nikki!

grattis stredet![:)][:)]

I hear'ya!!! Samme her! Gleder meg såååå til å ta i bruk den fiiine vogna (du vet lik din ) [:D]

Jepp!!! [:D] Nå står den å støver ned i stua..... [&:]

Gratulerer med 27 uker.....Så fort som tiden flyr nå [:)]

Selv bytter jeg over i ny uke i morgen.

Back
Topp