Ny type vondt...

Muffe:)

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er ikke alltid så god til å forklare ting,men jeg skal prøve:p Jeg har hatt mye "strekkvondt" gjennom hele svangerskapet,men de siste dagene har jeg hatt vondt på en annen måte!Eller..det er vel mer ubehagelig:) Det kjennes ut som bobler som sprekker i livmoren!:p Det er en veldig rar følelse..Jeg er så sår i magen,det kjennes ut som små stikk:p håper ikke dette ble helt teit beskrevet,men er det rett og slett "voksesmerter"?En form for strekksmerter?Er ikke nervøs eller noe,er sikkert helt naturlig,men når det er noe annerledes som skjer så vil jeg helst vite hva det er:) Noen som vet?:)

Jeg har hatt det rundt navlen og område like nedenfor. Tror det bare er voksesmerter. Babyen min har det fint i hvertfall :) 11+6 i dag men merket det mest i uke 8,9,10. Nå kjenner jeg ikke noe vondt :)

Jeg har og hatt en merkelig vondt jeg ikke helt kan forklare de siste dagene. Føles også som jeg er sår inni der, sånn midt på mellom navlen og skambeinet, er nesten så det er sårt å ta på huden på utsiden, men er egentlig ikke der smerten kommer fra. Vanskelig å forklare.... Men kanskje det er vanlig da!

Husker jeg følte det sånn sist svangerskap! Ikke kjent noe til det enda :) men er nok helt vanlig!

Back
Topp