Ny tul

Så gøy! Syns det er like rart hver gang å se det bankede hjerte:woot: rart, men helt fantastisk:Heartred

viste bankende hjerte og en liten fornøyd bønne :p ble satt frem 4 dager også til 8+4 fordi bønnå var for stor?!? Til at jeg kunne hatt eggløsning den 27 som jeg har notert! Lillegutt var også stor bønne men termin datoen forble den samme. Er derfor sikker på at jeg får gutt. Drømte også i natt at jeg fikk en gutt :D
Så gøy, hvor stor var lille? Skal i morgen og er da 8+6

Så godt med bankende hjerte!

Interessant :) Jeg ble også satt frem da jeg var på UL 8+0. Lille målte 18 mm og jeg ble estimert til 8+5. Klarer dog ikke helt å få det til å stemme med eggløsning, så har forholdt meg til egen termin. 10+1 i dag (eller altså eventuelt 10+6)

Interessant :) Jeg ble også satt frem da jeg var på UL 8+0. Lille målte 18 mm og jeg ble estimert til 8+5. Klarer dog ikke helt å få det til å stemme med eggløsning, så har forholdt meg til egen termin. 10+1 i dag (eller altså eventuelt 10+6)
Enig! Jeg spurte også om det og han sa bare det var stor slingringsmonn og ferdig med den saken liksom Hehe...

Herlig å se bankende hjerte og at alt er bra foreløpig :)

Back
Topp