Ny TUL i dag..

Mymlen

Glad i forumet
Og alt står bra til med den lille! Jeg er ca 17+0 i dag. Alt av hjerte, hjerne, rygg osv så helt normalt ut og hjertet slo sterkt <3 I tillegg fikk vi og vite at det er en liten gutt inni der som driver og sparker rundt :D Har vært overbevist om at det var jente så han har lurt oss der ;p Men vi er kjempeglad og stolte. Var deilig å få bekreftelse på at alt står
bra til!
ImageUploadedByBV Forum1470311243.516394.jpg

Og alt står bra til med den lille! Jeg er ca 17+0 i dag. Alt av hjerte, hjerne, rygg osv så helt normalt ut og hjertet slo sterkt <3 I tillegg fikk vi og vite at det er en liten gutt inni der som driver og sparker rundt :D Har vært overbevist om at det var jente så han har lurt oss der ;p Men vi er kjempeglad og stolte. Var deilig å få bekreftelse på at alt står
bra til!
Vis vedlegget 189938
Åå gratulerer så mye :) !

Gratulere :) sånn bilde har jeg av sønnen min å fra ul der man kan se at det er gutt :) men fikk ikke det med lillesøster.

Gratulere :) sånn bilde har jeg av sønnen min å fra ul der man kan se at det er gutt :) men fikk ikke det med lillesøster.

Veldig kjekt! Vi var hos privat jordmor og der fikk vi to-tre bilder i profil, bildet som viser kjønn, et bilde av den ene foten og et bilde i 3D og bildene pluss timen koster bare 600,- til sammen. Har vært der to ganger nå og jeg føler meg så ivaretatt der. Nesten synd at det ikke er hu jeg skal på kontroller til senere :p

Gratulerer! Så herlig med gutt! :)

Back
Topp