Ny trend her i huset

pewsie

Forumet er livet
er å snu seg fra mage til rygg [:D]

Simon er helt vill, og bare snur seg når jeg har han på mage.. Begynte i morges...

Syntes det var tidlig, jeg.. Men jeg vet ikke hva som er normalt ? [8|]

Bendik og holdt på med det på den alderen. De får overbalanse, så som regel er det ikke med vilje. Selv om vi mammaene ønsker å tro det, hehe! [;)]
Nå som han har fått litt mer kontroll på saker og ting er det sjelden han tipper over lenger.

Han trekker liksom beina opp under seg, og sparker ifra med den ene foten, så han triller rundt [:D] Litt morro og se på i grunn [:)]

Var sånn B holdt på også! Han vil liksom framover, men ender på ryggen helt forfjamset!

De er kjempesøte når de holder på sånn! Blir ikke så mye ryggtrening da, hehe![:D]

Nei, sant nok... Når er det vanlig at de snur seg egentlig ?

ORIGINAL: AnitaLille

Emilie gjorde det i går på 3 mnd kontrollen. Helsesøstra sa det ikke var viljestyrt nei.... heller att hodet er så tungt i forhold til resten av kroppen, at hun rett og slett mister balansen.

Men hun sa at når barnet begynner å rulle fra rygg til mage, er det mer viljestyrt, for da begynner de å bli såpass gamle at de syntes det er kjedelig å ligge på ryggen.

Simon har ikke hodet oppe når han ruller rundt.. [8|] 

Er noen babyer inne på august som har begynt å snu seg fra rygg til mage allerede! Bendik er ikke litt interessert engang. Han er bare opptatt av tærne sine når han ligger på ryggen. Og når han blir lei av dem skal han opp! løfter hodet og setter albuene i gulvet. Men han gjør ikke mine til å rulle enda..

ORIGINAL: pewsie

Emilie gjorde det i går på 3 mnd kontrollen. Helsesøstra sa det ikke var viljestyrt nei.... heller att hodet er så tungt i forhold til resten av kroppen, at hun rett og slett mister balansen.

Men hun sa at når barnet begynner å rulle fra rygg til mage, er det mer viljestyrt, for da begynner de å bli såpass gamle at de syntes det er kjedelig å ligge på ryggen.

Simon har ikke hodet oppe når han ruller rundt.. [8|] 

Hmmm.....[:D][:D][:D] Sterk i beina han da[;)] Emilie får bare til det når hun er "sinna" på magen. For da spenner hun beina skikkelig!!!!

Ca 6 mnd er de når de lærer å rulle rundt med vilje[:D] Først fra mage til rygg og så omvendt! HAr den flotte spebarnsboken her[8D]

Hvilken bok er det du har ? [:)] Den hørtes smart ut [:D]

Back
Topp