Ny test.

Real

Gift med forumet
Sitter og venter på resultatet av ny glukosebelastningstest . Er 15 min igjen. Veldig spent da jeg lå på grensen sist. Har vært veldig flink og holdt meg unna godt og brus i 5 uker. Med unntak av de siste få dagene da jeg ble syyyykt sjøsyk på Kielfergetur fra søndag-tirs. Var storm/orkan i Sverige og Danmark så det var rimelig mye sjø på vei til Tyskland også. Fysjameg, spøy som en gris...

Hoppas testen er bra.skall selv till legen den 7/12 må snakka med henne om eg ska ta den eller ej. Hon e så vimsen min lege att eg må spør om ting.

Lå fortsatt på grensen.. De sender henvisning til sykehuset, så får de avgjøre om det er noe vi trenger å gjøre noe med.. Da må jeg
fortsette med å være forsiktig med sukkerinntak og karbohydrater da..

Lå fortsatt på grensen.. De sender henvisning til sykehuset, så får de avgjøre om det er noe vi trenger å gjøre noe med.. Da må jeg
fortsette med å være forsiktig med sukkerinntak og karbohydrater da..
UFF synd. Tar de Lang tid för Du får svar fra sykehuset ?

Ja det er kjedelig.. Aner ikke jeg.. Dette er jo ikke verdens undergang, jeg skjønner det.., men blir allikevel nedfor altså..
Ja de förstår eg :-( blev akurat likadan när jordmor sa till Meg ja du bör ju ta den den då.men legen har ju ikkje sakt noet om det

Skjønner hva du mener. Ligger i grenseland, så må være streng med meg selv. Blir jo litt nedfor av det. Fikk låne med meg et blodsukkerapparat, så kan jeg følge med blodsukkeret framover.

Uff, så kjedelig :( blir spennende å se hva sykehuset evt gjør videre.

Skjønner hva du mener. Ligger i grenseland, så må være streng med meg selv. Blir jo litt nedfor av det. Fikk låne med meg et blodsukkerapparat, så kan jeg følge med blodsukkeret framover.
Ja man gjør jo det.. Jeg var veeldig flink i 5 uker fra den forrige testen og frem til den nye, men det var kanskje mest fordi jeg regnet med å få gode nyheter nå.. kjenner det er vanskeligere nå, når det nærmer seg jul og greier..

Back
Topp