Ny test

Blir ekstra tydelig da ja :) mannen trodde liksom ikke på det før han så det svart på hvitt. Jeg tok en i går, bare dyppet den og gav den til ham, og så flirte han bare etter en stund og sa "ja, det står jo gravid her". :D

Mannen min stoler også bare på disse. :p

Jeg hadde bare prøvd billige tester og stolte ikke helt på at de var positive siden de var så svake og det tok litt tid før man så streken så kjøpte likegodt 3 ulike tester på dagen jeg forventet mensen - Clear blue testen med strek var mye tydeligere og den hvor det stor 2-3 uker gravid gjorde at jeg endelig kunne juble og glede min kjære med nyheten :) Jeg tok tester i et par dager til etterpå også, det er først i dag jeg ikke har tatt test etter jeg fant det ut på mandag (tirsdag med ukesindikator). Er det bare meg som fortsatt har lyst til å teste for å være sikker på at spiren sitter? o_O Har så få symptomer. Hadde mest symptomer dagen før og på den forventede mens dagen...

Jeg testet positivt på morgenurinen 11 dpo med en billigtest, og negativt på clearblue digital senere på dagen.
Men fikk positiv clearblue digital morgenen etter (12dpo).
I dag (13dpo) testet jeg en mye sterkere billigtest midt på dagen!

Synes det er så gøy å se at den blir sterkere, og kommer helt sikkert til å teste i morgen også

Back
Topp