Ny test av våt servietter

Gjør samme som deg:) bruker enten de eller de i oransje pakke på apoteket.
Våtservietter kun om vi må ute på tur o.l. Minst mulig, for merker at han blir sår ganske fort av våtservietter. Er omtrent aldri sår ellers:)

Vaska aldri rumpa med våtservietter.

Men har det alltid med for å vaske hender/fjes med på farta.

Bruker å variere litt på merke, men alltid parfymefri. Bruker endel Unik, Coop, den oransje fra Vitus apotek og en rosa pakke fra Boots apotek.

Vi bruker hver dag :) fra apoteket. Husker ikke hvilken. Men den var ikke med på den testen.

Vi bruket vaskeklut.

Men har våtservietter til klissete fingre etc nå som de er store da, for nå drar vi ikke alltid på stelleveske med kluter

Jeg bruker som regel kun tørre servietter som Vidi, men om natta eller på tur bruker jeg Natusan sine våtservietter. Ser de kom bra ut i test. :)

Bruker nå Libero sine, men ikke daglig :) Ellers prøver jeg å få tak i Vidi våtservietter fra apoteket siden det er de eneste han ikke blir sår av ved mer enn én bæsjebleie i døgnet...

Bruker kun tørrservietter og vann/olje :) Litt atopisk eksem, så får røde prikker med en gang av våtservietter.

Bruker kun tørrservietter og vann/olje :) Litt atopisk eksem, så får røde prikker med en gang av våtservietter.

Hun har atopiske tendenser her også men natusan går fint.

Vil anbefale Dr Greve sin olje for den har vitamin E i seg. Er atopiker selv og vitamin e hjelper på huden :)

Bruker de tørrserviettene fra Unik når vi er hjemme. Men vi er mye på farta, og bruker mye våtservietter. Bruker helst den ene typen fra apoteket, ellers så er jeg veldig fornøyd med anglemark.

Hun har atopiske tendenser her også men natusan går fint.

Vil anbefale Dr Greve sin olje for den har vitamin E i seg. Er atopiker selv og vitamin e hjelper på huden :)

Takk for tips :) den oljen har vi testet, liker den og neutral sin. Har ikke hatt eksem siden før sommeren, satser på det ikke kommer noe på lang lang tid.

Bruker rent vann og våtservietter når vi er ute og ingen alternativer.... Og varierer på merke, men begynt på pakke to på 9 mnd så går ikke fort unna..,

Back
Topp