Ny terminliste

Nebula

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Etter den triste beskjeden om at Belka desverre måtte forlate oss, har jeg meldt meg frivillig til å ta over oppgavene hennes, sammen med rampetrollet.

Siden Belka var den som opprettet terminliste osv, så er det kun hun som kan redigere den. Jeg blir derfor nødt til å lage en ny liste, og jeg håper den vil være på plass så snart som mulig. Er det endringer fra den gamle terminlisten du ønsker å ha med, vennligst sleng inn en kommentar under her, eller send meg en pm, så kan jeg oppdatere.

Ønsker alle en fin fredag, og kos dere masse i helga.
 
Foreløpig Ny termin 29.04, fortsatt Ahus[emoji5]
 
Jeg venter med å kommentere til jeg har vært på UL/første kontroll :) har ikke fått en offisiell termin enda :)
 
Jeg har byttet brukernavn. Foreløpig termin er fremdeles 26.04, mulig den blir endret ved neste ultralyd i oktober, men da kan jeg heller si i fra :)
 
Last edited:
Flotters, damer! Jeg skal få terminlista på plass så fort som mulig, sitter fortsatt og venter på internett her hjemme. Men jeg har notert ned alle endringer siden jeg tok på meg jobben, samt screenshotta den gamle terminlista, slik at det blir rett.
 
Kommer med ny oppdatering etter TUL mandag om to uker til :) Foreløpig termin etter siste mens er 16.04.
 
Ny termin 1.april (etter tul) :)
 
I følge EL-tester og mine beregninger er termin 17.april. Men i følge TUL er den 13.april.
Eg skal på ny TUL mandag, er spent på kva dei seier då :p
Så Eg får vurdere foreløpig termin etter mandag ;)
 
I følge EL-tester og mine beregninger er termin 17.april. Men i følge TUL er den 13.april.
Eg skal på ny TUL mandag, er spent på kva dei seier då :p
Så Eg får vurdere foreløpig termin etter mandag ;)

Vart flytta enno lenger fram. Ny termin er foreløpig 10.april. Står oppført på 17. På den gamle. :)
 
Står med termin 15.april, men har blitt flyttet til 10.april :)
 
Foreløpig termin 3 Mai men muligheten er stor for at jeg føder i slutten av April. skal føde på Ahus.
 
Ny her - førstegangs:cat: termin rundt 21.april . Søkte plass på riksen idag. Håper jeg får der:Heartred
 
Back
Topp