NY Terminliste m/oul dato, kjønn og fødested :)

Hadde det ikke vært bedre å starte på en helt ny liste? Så får vi ryddet opp litt? Flere som står der som nok ikke er her lenger..

Det hadde kanskje vært lurt :p Men nå var listen fra forrige tråd nylig oppdatert ifølge de siste innleggene der, så da tok jeg utgangspunkt i den.
Om dere vet om noen som ikke lenger er på juli-listen (flyttet termin, mistet el.a.), så si fra.

Dere som har brukernavn Bkno.... - fint om dere lager dere et nick. Og om du ikke ser navnet ditt på listen - sjekk om du kan være en av Bkno'ene ;)

Jeg står oppført med OUL 13. feb, men har 10. :)
Ellers riktig.

Ul i dag :) her kommer jente nr 3, by termin 17.07. St.olav

oul i morgen, 5.februar så sier kjønn og termin i morgen :-)
jeg skal føde på st.olavs i Trondheim ;-)

Det hadde kanskje vært lurt :p Men nå var listen fra forrige tråd nylig oppdatert ifølge de siste innleggene der, så da tok jeg utgangspunkt i den.
Om dere vet om noen som ikke lenger er på juli-listen (flyttet termin, mistet el.a.), så si fra.

Dere som har brukernavn Bkno.... - fint om dere lager dere et nick. Og om du ikke ser navnet ditt på listen - sjekk om du kan være en av Bkno'ene ;)

Du kan jo evt ta bort de som ikke har oppdatert om en god stund. Hva med å åbytte ut denne med den gamle terminlista og få den festet på toppen? Jeg fikk ikke til å sende melding om det fra appen...

Du kan forresten sette opp ahus og jente på meg :)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

Var på oul i dag og får en gutt! :D Ble også flyttet til 11 juli! :)

Termin 27.07, skal føde på Ringerike, UL 24.02..

Termin 5 Juli, venter jente og skal føde i Molde <3

Oul i går, og vi skal ha en liten jente 17. Juli.

Har også byttet fødeplass, så skal på ABC istedenfor vanlig fødestue på Ullevål :)

Du kan jo evt ta bort de som ikke har oppdatert om en god stund. Hva med å åbytte ut denne med den gamle terminlista og få den festet på toppen? Jeg fikk ikke til å sende melding om det fra appen...

Du kan forresten sette opp ahus og jente på meg :)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

Ja, kan nok rydde opp i lista etterhvert.

Det er oppført på lista ;)

Vært på oul i dag. Ble flyttet fra 5 juli til 8 juli og vi venter sannsynligvis en gutt :love7Fødested er Ahus!

Oul på meg i dag også. Mageboeren er mest sannsynlig en gutt :)

Var på oul i dag og får en gutt! :D Ble også flyttet til 11 juli! :)

Vi er plutselig en uke unna hverandre ift termindato nå, min ble flyttet til 04. på tidlig ul og jm kom frem til samme dato i dag. Jeg har ikke tenkt å gå overtid, hi hi, så det gjenstår å se om vi møtes i gangene på barsel :p

*Oppdatert*

Det er jeg som styrer "hvilket sykehus skal dere føde på" og jeg har ikke tatt i betraktning de som har mistet eller som ikke er her lengre, det har jeg ikke oversikten på.
Men jeg syntes at denne tråden er mye bedre enn den jeg har, så følger denne jeg (men har oppdatert alle som til nå har postet i den andre tråden, så den skal være komplett)

Kan vel følge opp med at vi var på kontroll i dag (ikke oul, det er neste uke) men fikk bekreftet at det er en liten gutt i magen og termin er foreløpig satt til 20 juli, fødested er fortsatt flekkefjord.

Oul i dag viste en liten jente i magen :) :) Og ny termin er 9.juli :) Fødested er fremdeles KK.

*Oppdatert*

Back
Topp