NY(!!) TERMINLISTE JANUAR 2019

Var på OUL idag og fikk ny termin 27/12. Men føler meg ikke sikker på at den lille kommer i år... Håper ikke det heller:) Så håper det er greit at jeg henger med dere i Januar 2019 fortsatt!
 
Var på OUL idag og fikk ny termin 27/12. Men føler meg ikke sikker på at den lille kommer i år... Håper ikke det heller:) Så håper det er greit at jeg henger med dere i Januar 2019 fortsatt!
Jeg har termin 29.12 ifølge tul, men vil henge her selv om. Er vell flere som vil få desemberbaby så :)
Skal oppdatere senere ikveld :)
 
Jeg har termin 29.12 ifølge tul, men vil henge her selv om. Er vell flere som vil få desemberbaby så :)
Skal oppdatere senere ikveld :)

Jeg fikk også ny termin i dag på OUL: 30.12., men sikter mot januar-19 og henger heller litt i begge forumene så lenge ;)
Ceres: du var også på OUL i dag?..
 
Jeg fikk også ny termin i dag på OUL: 30.12., men sikter mot januar-19 og henger heller litt i begge forumene så lenge ;)
Ceres: du var også på OUL i dag?..
Skulle, men fikk telefon rett før så venter spent på ny time.
 
Da er terminlista oppdatert :)
 
31. desember, Kalnes (Sykehuset i Østfold)
 
Lyst til å snike litt her inne, har foreløpig termin 06.02, fødested Lillehammer. Hadde samme termin med førstemann, så flyttet til 02.02, men jeg fødte 3 uker for tidlig. Sist synes jeg det var leit at jeg ikke hang så mye i januargruppa siden det endte med januarbaby allikevel[emoji4]
 
Back
Topp