Velkommen inn her da! Ja da blir det januarbaby. Hvordan er det å gå over termin? Er formen fin?
Tkk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen inn her da! Ja da blir det januarbaby. Hvordan er det å gå over termin? Er formen fin?
Høres veldig lurt ut!! Dessuten er 7. Januar rett rundt hjørnet. Rekker å rydde ut jula ogTkk for detJa, nå er det helt garantert januarbaby.
Formen min er bedre nå enn den tidligere har vært, så jeg føler meg overraskende bra. Å gå over termin tror jeg er verre for dem rundt meg, enn for meg. De er på en måte utålmodige på mine vegne
![]()
Jeg tar tiden med ro og prøver så godt jeg kan å sette pris på de siste dagene av min siste graviditet. Maxdato er 7.1, så jeg er på en måte mentalt forberedt på å gå såpass langt. Jeg har bestemt meg for å ikke gå å vente, men ta en dag av gangen. For min del har nok det veldig mye å si for hvordan overtiden min er
![]()
Her kom et en lillebror i nattHøres veldig lurt ut!! Dessuten er 7. Januar rett rundt hjørnet. Rekker å rydde ut jula ogVenter du jente eller gutt?
GratulererHer kom et en lillebror i natt![]()