Ny terminliste etter OUL

Venter også en gutt med samme termin på SUS! Gjerne vi møtes i gangene ;)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

oi så gøy! :) vi kan ha førstemann :cool01

oi så gøy! :) vi kan ha førstemann :cool01
Hehe ja :) nr1 kom på termindato men nr2 kom 3 dager etter.. Så hvis lillebror følger trenden går jeg på overtid! Jeg har veddet på 5.des jeg, men samboer står på 2.des :p så blir spennende å se ;)

Hehe ja :) nr1 kom på termindato men nr2 kom 3 dager etter.. Så hvis lillebror følger trenden går jeg på overtid! Jeg har veddet på 5.des jeg, men samboer står på 2.des :p så blir spennende å se ;)

Så spennende! her ble han tatt ut 37+0 sist gang så jeg aner ikke hvordan det vil gå nå! satser på at jeg får gå nermere termin denne gang! (men kansje ikke så altfor lenge over, hehe) :)

Så spennende! her ble han tatt ut 37+0 sist gang så jeg aner ikke hvordan det vil gå nå! satser på at jeg får gå nermere termin denne gang! (men kansje ikke så altfor lenge over, hehe) :)
Uff, får håpe det går litt mer av seg selv denne gang da! :)

Ny termin etter oul er 22. Desember. (Fikk først antydet 17. Desember på ul uke 9 og uke 12).
Menstermin 21. Desember. Knøttet var ikke veldig samarbeidsvillig, men de var ganske så sikre på at det kommer ei lita jente :-). Stemmer godt med magefølelsen.
Fødested; St.olavs

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ny termin 20. Desember. Mens termin 21. Desember. Ei jente :) og fødested er Drammen.

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Ny termin på selveste lillejulaften, altså 23. desember (menstermin 15.). Det blir en overraskelse med fødested Trondheim (St. Olavs)

hvorfor sånn ---- på enkelte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp