Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, vet du hva det blir?Da kan vi bekrefte terminen 17. Des. Kristiansand.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Venter også en gutt med samme termin på SUS! Gjerne vi møtes i gangene
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14
Hehe ja nr1 kom på termindato men nr2 kom 3 dager etter.. Så hvis lillebror følger trenden går jeg på overtid! Jeg har veddet på 5.des jeg, men samboer står på 2.des så blir spennende å seoi så gøy! vi kan ha førstemann
Hehe ja nr1 kom på termindato men nr2 kom 3 dager etter.. Så hvis lillebror følger trenden går jeg på overtid! Jeg har veddet på 5.des jeg, men samboer står på 2.des så blir spennende å se
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14
Uff, får håpe det går litt mer av seg selv denne gang da!Så spennende! her ble han tatt ut 37+0 sist gang så jeg aner ikke hvordan det vil gå nå! satser på at jeg får gå nermere termin denne gang! (men kansje ikke så altfor lenge over, hehe)
Glemte å skrive fødested til deg oppdaget jeg nå Her blir d LillehammerOppdatert
Ja! men jeg har faktisk lest at det er ca 51% sjangs for å få gutt.Oppdatert, det er virkelig 50-50 sjanse for kjønn