Ny terminliste etter OUL

Flyttes fra 4 til 3 des, ks ti dager før. Vi venter en jente ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse, jeg begynte og bli redd du ikke var her lenger for jeg kunne ikke huske og ha sett noe fra deg på en stund:)
Er her fortsatt. Dro på ferie til en øy i Møre og Romsdal dagen etter oul, er ikke alltid like mye nett aktivitet i ferie ;-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært på ultralyd, i magen bor det en gutt! :D termin er flyttet fra 2 des til 27 november.. men blir nok værende på desemberforumet :) Unn tromsø

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Da har jeg vært på ultralyd, i magen bor det en gutt! :D termin er flyttet fra 2 des til 27 november.. men blir nok værende på desemberforumet :) Unn tromsø

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så masse:)

Da har jeg også vært på ultralyd. Her ligger det også en liten gutt i magehuset :) termin ble flyttet to dager fra 10. des (mens termin) til 8. des. Fødested blir KK Haukeland, Bergen.

Termin 14.desember etter UL idag, var riktignok ikke OUL, men regner med at den ikke blir så mye mer flyttet på bare 2 uker :) Og det er jente, og fødested blir Tønsberg :)

1. Januar (29/12), jente (noe usikkert), OUS-Rikshospitalet
Holder meg i desemberforumet! Liker meg godt her ;)

18.12 volda sjukehus. Samme menstermin :-) overraskelse

mor til to gull, 05 og 12

Ny termin 13. desember :) Kjønn blir en overraskelse :) Termin før ul: 16. desember, termin tidlig ul: 12. desember :)

Ny termin 18.desember. jente i magen

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Termin 14.desember etter UL idag, var riktignok ikke OUL, men regner med at den ikke blir så mye mer flyttet på bare 2 uker :) Og det er jente, og fødested blir Tønsberg :)

Moro :-) termin samme dag :-)

❤️ termin 14.12.14 ❤️

Termin 13 desember, mest sannsynlig jente, men ikke helt sikkert enda :)

Kanskje en Santa Lucia :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kan sette meg opp medforeløpig termin 30. Desember. Blir en liten gutt. Menstermin 27 :)
Også blir det Ahus :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Back
Topp