Ny terminliste etter OUL

Kan hun gjøre det da? Er vel oul som "trumfer"?? Jeg ville hatt den tidligste datoen hvis du kommer dit at å gå på overtid blir tema...
Det var det jeg tenkte også. Men hun var heller bestemt på at den som ble satt tidligere i sv. Skapet var den mest sikre... Når deg gjelder overtid så regner 12 dager her jeg bor nå, kontra 10 der jeg bodde i sist sv.skap... Så da blir det igangsetting 25 isteden for 23, sånn sett grei... Så hissig som hun var torde jeg rett og slett ikke kikke på det

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Termin 20. Desember, fødeplass på Ahus og vi venter en gutt :)

Kan hun gjøre det da? Er vel oul som "trumfer"?? Jeg ville hatt den tidligste datoen hvis du kommer dit at å gå på overtid blir tema...
hvis det er prøverør forholder de seg til dato de kommer fram til ved innsett hvis jeg har skjønt det rett.

Venter to jenter den 28 desember, Arendal :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Oi spennende med tvillinger :) Du er vel den eneste her på desember :) Gratulerer med dobbel babylykke ♡♡

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Tusen takker :) gratulerer til dere også, alle sammen :) har tvillinger fra før av også jeg, heldiggrisen hehe :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
2 sett tvillinger altså :) Moro :)
Var dere klar over at det var to i magen nå?

2 sett tvillinger altså :) Moro :)
Var dere klar over at det var to i magen nå?

Kjempegøy :) Var på tidlig ultralyd i uke 8, bare for å sjekke siden jeg alleredd hadde klart å lage tvillinger en gang, så oppdaga det da :)

20. Desember gutt Ahus :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutt 27 desember :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp