NY TERMIN

JANUARLYKKE

Andre møte med forumet
Jeg var til privat ultralyd i går, og fikk se et lite og helt perfekt barn. Det er en ubeskrivelig følelse å se det lille hjerte som slår, ben og armer som spreller friskt og energisk. Jammen hadde jeg kommet litt lenger en jeg trodde også, så jeg hopper galant fra termin 13. januar til termin 4. januar.

Oj, oj, oj! Viss du fortsetter med den hoppinga så blir det raskt et lite nyttårsbarn du bærer på! [;)]

Det var jo litt hopp og det...
Men trodde ikke en pleide å forandre termin før den vanlige ultralyden!?
For alle uker før,og uker etter perioden 17-19 uker så pleier fosterne og vokse så forskjellig!?
Hmmm...Ja,ja barna kommer nå isåfall når de er klare uansett![;)]

I følge legen er beregningen ved 12 uker svært sikker. Det kan jo hende at den lille velger sin egen/en annen dato, men ultralyddatoen er i hvert fall en god pekepinn.

Hei!!

Gratulerer!!!
Heldiggris som har vært på ultralyd, det gleder jeg meg til også:-) Er det forskjellig når folk er på ultralyd? Jeg har termin mellom 28.des.-4.jan...og jeg skal ikke på ultralyd før om 5 uker...Du har sikkert en god og trygg følelse inni deg nå som du vet at alt er bra med babyen kan jeg tenke meg..jeg har ikke fått hørt hjertelyden en gang jeg..fikk ikke høre det før i uke 16 sa legen,, skuffa jeg..sukk.

Masse lykke til!!

Klem Tinka ¤¤

hei!
da må legen din være tom i nøtta, fosterlyden hører man fra uke 12[;)]
ORIGINAL: tinka

Hei!!

Gratulerer!!!
Heldiggris som har vært på ultralyd, det gleder jeg meg til også:-) Er det forskjellig når folk er på ultralyd? Jeg har termin mellom 28.des.-4.jan...og jeg skal ikke på ultralyd før om 5 uker...Du har sikkert en god og trygg følelse inni deg nå som du vet at alt er bra med babyen kan jeg tenke meg..jeg har ikke fått hørt hjertelyden en gang jeg..fikk ikke høre det før i uke 16 sa legen,, skuffa jeg..sukk.

Masse lykke til!!

Klem Tinka ¤¤

Jeg ville bare si at når jeg gikk gravid med andre mann fikk jeg høre fosterlyden i uke 9-10 hos legen, det var en utrolig svak lyd, men jeg hørte den[:D]

Svar til STAR 83:
Jeg benytter meg av den ordinære ultralyden også. Det er kjekt å "kikke inn" til den lille.

Svar til Tinka:
Du kan glede deg.
Det er ikke så mange ukene til du får se den lille. Jeg tenker han/hun har det supert inni magen din:)

Klem.

Var hos jordmor i går, er 13+4 uker. Og gjett om jeg fikk høre et lite hjerte slå i en vanvittig fart!!! Men; hun sa at det ikke alltid går an å høre hjerteslagene så tidlig, alt etter hvor fosteret ligger. Men jammen fant hun det ikke... [:D] en helt spesiell opplevelse å høre hjertet slå inni der! Nå kan jeg nesten ikke vente til UL....

Back
Topp