Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til å henge her!Var på Ul i dag og ut fra målene så ble termin 2.mai. (termin før 30/4) Har flyttet inn i mai forumet. Men kommer til og holde meg her også Føler på meg at jeg kommer til å få i april
Nesten som meg du da!
Jeg ble flyttet fra 29. april til 04. mai.
Er her fortsatt da. Har alltid født før termin, så håper på det nå også.
Wow!Ja jeg har også født før termin. 3uker før med førstemann og noen dager før med nr 2 Jeg tror jeg blir å få på slutten av april Blir spennende å se. Så jeg går bare ut i fra den første termin min jeg 30.april Så da er jeg halvveis på mandagen
Wow!
Jeg fødte også tre uker før termin med førstemann (uke 37), og nesten to dager før med nummer to!
Jeg tenker også på termin 29. april, men kan jo ikke bli skuffet om det drøyer til mai heller. Blir det overtid kan man jo risikere å gå helt til 15. mai. Men føder iallfall før 17. mai da!
Håper lillebror kommer før den tid, for vil gjerne gå i barnehagetog 16. mai, og se på storesøster den 17. mai.
Sikkert ikke så delikat følelse med renselse på 17. mai, og begrenset tilgang til toalett. Hi hi! Uff, beklager den tanken...
Nesten skummelt hvor likt det er!Oii..samme som meg da...fødte vel 37+1 og to dager før med nr to
Den ene jordmora sa til meg siden at jeg har født begge før termin så kom jeg nok sikksert til å få før termin denne gangen også.
Men det er jo 7 år siden sist til meg nå da så det trenger jo ikke å skje. Men håper virkelig at jeg slipper å gå noe langt over termin.
Har også lyst å gå i 17.mai tog hehe nei saint som du sier...Ikke bare å komme seg på dass den dagen
Nesten skummelt hvor likt det er!
Men, mellom mitt første og andre barn var det 8 år, og denne gangen blir det kun 21 måneder mellom de to yngste.
Vi får satse på å føde litt før nå også!
Hadde nesten vært gøy om vi havnet på samme fødested, men vi bor antakelig ikke på samme sted.
Regner med at jeg kan gratulere def før 17. mai iallfall!
Også kan vi vagge bortover i toget, med disse "små og diskre" bindene...Ti hi!
Forhåpentligvis er man mer opptatt av nykommeren, enn ganglaget og kroppen vår! Men merker jeg gruer litt til å kunne risikere 17. mai med etterrier og vond renselse....