Ny Termin...

Shakira

Forelsket i forumet
Var på Ul i dag og ut fra målene så ble termin 2.mai. (termin før 30/4) Har flyttet inn i mai forumet. Men kommer til og holde meg her også:) Føler på meg at jeg kommer til å få i april :)

Var på Ul i dag og ut fra målene så ble termin 2.mai. (termin før 30/4) Har flyttet inn i mai forumet. Men kommer til og holde meg her også:) Føler på meg at jeg kommer til å få i april :)
Velkommen til å henge her!

Nesten som meg du da!
Jeg ble flyttet fra 29. april til 04. mai. :-)
Er her fortsatt da. Har alltid født før termin, så håper på det nå også. :-)

Nesten som meg du da!
Jeg ble flyttet fra 29. april til 04. mai. :)
Er her fortsatt da. Har alltid født før termin, så håper på det nå også. :)

Ja jeg har også født før termin. 3uker før med førstemann og noen dager før med nr 2 :) Jeg tror jeg blir å få på slutten av april :) Blir spennende å se. Så jeg går bare ut i fra den første termin min jeg:P 30.april ;) Så da er jeg halvveis på mandagen :)

Ja jeg har også født før termin. 3uker før med førstemann og noen dager før med nr 2 :) Jeg tror jeg blir å få på slutten av april :) Blir spennende å se. Så jeg går bare ut i fra den første termin min jeg:p 30.april ;) Så da er jeg halvveis på mandagen :)
Wow!
Jeg fødte også tre uker før termin med førstemann (uke 37), og nesten to dager før med nummer to! :-)
Jeg tenker også på termin 29. april, men kan jo ikke bli skuffet om det drøyer til mai heller. Blir det overtid kan man jo risikere å gå helt til 15. mai. Men føder iallfall før 17. mai da! :-)
Håper lillebror kommer før den tid, for vil gjerne gå i barnehagetog 16. mai, og se på storesøster den 17. mai. :-)
Sikkert ikke så delikat følelse med renselse på 17. mai, og begrenset tilgang til toalett. Hi hi! Uff, beklager den tanken... :p

Velkommen skal du være uansett :-)

Wow!
Jeg fødte også tre uker før termin med førstemann (uke 37), og nesten to dager før med nummer to! :)
Jeg tenker også på termin 29. april, men kan jo ikke bli skuffet om det drøyer til mai heller. Blir det overtid kan man jo risikere å gå helt til 15. mai. Men føder iallfall før 17. mai da! :)
Håper lillebror kommer før den tid, for vil gjerne gå i barnehagetog 16. mai, og se på storesøster den 17. mai. :)
Sikkert ikke så delikat følelse med renselse på 17. mai, og begrenset tilgang til toalett. Hi hi! Uff, beklager den tanken... :p

Oii..samme som meg da...fødte vel 37+1 og to dager før med nr to :)
Den ene jordmora sa til meg siden at jeg har født begge før termin så kom jeg nok sikksert til å få før termin denne gangen også.
Men det er jo 7 år siden sist til meg nå da så det trenger jo ikke å skje. Men håper virkelig at jeg slipper å gå noe langt over termin.
Har også lyst å gå i 17.mai tog :) hehe nei saint som du sier...Ikke bare å komme seg på dass den dagen :P

Oii..samme som meg da...fødte vel 37+1 og to dager før med nr to :)
Den ene jordmora sa til meg siden at jeg har født begge før termin så kom jeg nok sikksert til å få før termin denne gangen også.
Men det er jo 7 år siden sist til meg nå da så det trenger jo ikke å skje. Men håper virkelig at jeg slipper å gå noe langt over termin.
Har også lyst å gå i 17.mai tog :) hehe nei saint som du sier...Ikke bare å komme seg på dass den dagen :p
Nesten skummelt hvor likt det er! :-)
Men, mellom mitt første og andre barn var det 8 år, og denne gangen blir det kun 21 måneder mellom de to yngste.
Vi får satse på å føde litt før nå også! :-)
Hadde nesten vært gøy om vi havnet på samme fødested, men vi bor antakelig ikke på samme sted.
Regner med at jeg kan gratulere def før 17. mai iallfall! :-)
Også kan vi vagge bortover i toget, med disse "små og diskre" bindene...Ti hi! :p
Forhåpentligvis er man mer opptatt av nykommeren, enn ganglaget og kroppen vår! Men merker jeg gruer litt til å kunne risikere 17. mai med etterrier og vond renselse....

Nesten skummelt hvor likt det er! :)
Men, mellom mitt første og andre barn var det 8 år, og denne gangen blir det kun 21 måneder mellom de to yngste.
Vi får satse på å føde litt før nå også! :)
Hadde nesten vært gøy om vi havnet på samme fødested, men vi bor antakelig ikke på samme sted.
Regner med at jeg kan gratulere def før 17. mai iallfall! :)
Også kan vi vagge bortover i toget, med disse "små og diskre" bindene...Ti hi! :p
Forhåpentligvis er man mer opptatt av nykommeren, enn ganglaget og kroppen vår! Men merker jeg gruer litt til å kunne risikere 17. mai med etterrier og vond renselse....

Ja det var ganske likt :) Vi får satse på å få litt før termin...håpehåpe;)

Hehe...ja d hadde jo vært gøy om vi havnet på samme fødested:P men jeg bor på Helgeland jeg :)

Å du bor vell sikkert laaaang der sør:P hehe

Back
Topp