Ny termin etter tul?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Er det mange (eller alle) som har fått flyttet termin etter tul? Vi var i uke 13 og ble flyttet tre dager fram, men vil dette endre seg ved OUL?

Ikke at det har sååå mye å si, men blir litt nyskjerrig likevel [emoji4]

Lurer på det samme. Vart også satt fram 3 dager på TUL. Har OUL på tirsdag.

Lurer på det samme. Vart også satt fram 3 dager på TUL. Har OUL på tirsdag.

Blir spennende å høre! Jeg skal inn på ny tul om 9 dager, men ikke OUL før 15. august. Leeenge til [emoji23]

Ja, ventetida føles laang. Jeg er en sniker fra desembergruppa (termin 27.12), så derfor jeg har OUL så snart. Godt du har en TUL i mellomtida. Det letter ventetida litt [emoji4] Men sjøl den ene dagen i morgen føles som en eeeevighet. Må tirsdag morgen komme fort fort fort! [emoji120]

Vi ble flyttet tre dager på tul, men forholder meg til mens termin frem til oul.

Jeg hadde TUL på sykehuset pga duotest. Hun spikret terminen da (flyttet to dager ift mens). Hun printet papir på ny termin og sa at den nå var hugget i stein og at de ikke kom til å røre den på oul.

Vi ble flyttet tre dager på tul, men forholder meg til mens termin frem til oul.
Samme her! Eller t.o.m 5 dager fram... Men har ikke forholdt meg til den nye termindatoen, siden jeg brukte el-test og vet når befruktningen fant sted da det klaffa:-) Spent på hvilken termin som settes på OUL om en ukes tid!

Terminen min ble flyttet med bare 1 dag fram ved TUL i uke 15. Termin etter TUL er 02.01.19. Det blir spennende å se hvilken dato de setter på OUL. Har ikke fått dato enda, men regner med jeg får innkalling ila kort tid. Har passert uke 17 nå:)

Jeg ble satt 4 dager tilbake på tul, så er også veldig spent på oul :)

Jeg ble flyttet noen dager fram på tul. Oul om en uke så vi får se da :)

Ble flyttet 6 dager frem på TUL i uke 13, men forholder meg til mens terminen frem til OUL om 2 uker[emoji4] Er enten 19 eller 20 uker da[emoji4]

Jeg ble flyttet hele 6 dager fram på TUL i forhold til menstermin, så er veldig spent på hva OUL sier [emoji28]

Samme her! Eller t.o.m 5 dager fram... Men har ikke forholdt meg til den nye termindatoen, siden jeg brukte el-test og vet når befruktningen fant sted da det klaffa:) Spent på hvilken termin som settes på OUL om en ukes tid!

Også brukt EL test, så spennende å se!!

Er jo også litt spent ift når permisjonen settes fra. Litt mer spesielt siden vi skal ha tvillinger, så jo «tidligere» termin blir, jo mindre mister vi antageligvis. Første mann kom én uke før termindato og det var helt greit. Litt verre hvis man mister 3-4 uker. Men tiden vil vise [emoji4]

Han satte samme termin som mensterminen når jeg var på tul. Så regner med jeg ikke blir flyttet når jeg skal på oul om tre uker :D

Sniker... Det er fremdeles en diskusjon i fagmiljøet om hvilken vurdering som er mer nøyaktig med tanke på termindato med TUL eller OUL. I mitt tilfelle hadde jeg tre helt uavhengige ultralyder i forskjellige stadier og fikk tre ulike termindatoer . TUL-terminen endte med å bli nærmest fødedato. Som nevnt over spiller det egentlig ikke store rollen (så lenge det ikke blir snakk om overtid), men er jo spennende allikevel .

ble satt tilbake på tul, etter 4 ganger har vi vel landet på 3 dager ca.

På tul i uke 8 ble jeg satt 4 dager tilbake, og på tul i uke 12 ble jeg satt 2 dager tilbake, så det blir spennede å høre på OUL om en uke! [emoji4][emoji4][emoji4]

Ser ut som flertallet ble flyttet frem på tul?!
Ja, ser sånn ut i gruppa her. Vet ikke hva som er vanligst?

Med førstemann ble jeg flytta 3 dager tilbake, men endte opp med å føde 23 dager før den nye terminen. Den erfaringen har gjort at jeg ikke legger så stor vekt på termindatoen;)

Back
Topp