Ny telefon?

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Hmm.. har lyst på Xperia V som er på tilbud til 499 (for tlf,) og med abb og nedbetaling i 12 mnd 499 i mnd.. hmm.. må sjekke hvor mye internminne den har for det er det største problemet nå. Kan ikke installere en liten ting uten at tlf klager på snart fullt.
Og i går kom det plutselig beskjed uten at jeg hadde lasta ned noe..
Har sletta alt av unødvendige apper og flytta det jeg kan til minnekortet.
Men tenker at en ny tlf har mer minne?
Denne har overlevd 1 1/2 år med meg og det er ikke værst :p

Men.. tilbudet på den tlf går ut i dag.. altså tilbudet med tlf og abb med avbetaling gjelder fremdeles. Men akkurat den tlf koster 499 t.o.m i morgen og da er jeg ikke hjemme..
Etter i morgen kan den plutselig være på "tilbud" til 1000 kr liksom..
Å! Kom på noe lurt nå.
Pappa ønsker seg touchtelefon og da kan han jo arve min :)
Han skal på død og liv ha samsung da,men han har jo ikke peiling.. vil bare ha den fordi den sier kameraten hans er bra :p

Det var nå alle skulle si: "jaaa, løp og kjøp! " :p
De hadde solgt siste i går da,men fikk bestilt så den kommer i morgen :)
Da er det visstnok 500 kr rabatt også,så da blir jo tlf i seg selv gratis. Så må jeg bare betale 400 for å få løst opp bindinga mi ;)

Gratulerer med ny tlf :) Jeg er Samsung menneske, så ble ikke videre imponert over valget ;) Hehehe.

Du kjøpte før vi rakk å si løøøøøøp og kjøøøøøøp :)

Jeg ble ikke videre imponert over "tilbudet" .. Det blir en dyr tlf da.. 499x 13 = 6487 kr...

Kan få mange gode og bedre telefoner billigere sum summarium... Men så er jeg veldig negativ til slikt tilbud også da.. :P

Men nå skal ikke jeg tuttre om det da,, Ser du har kjøpt den.

Så.......

Gratulerer med ny tlf :) :) :)

Jeg ble ikke videre imponert over "tilbudet" .. Det blir en dyr tlf da.. 499x 13 = 6487 kr...

Kan få mange gode og bedre telefoner billigere sum summarium... Men så er jeg veldig negativ til slikt tilbud også da.. :P

Men nå skal ikke jeg tuttre om det da,, Ser du har kjøpt den.

Så.......

Gratulerer med ny tlf :) :) :)

Akkurat det vet jeg.. velger å overse det :p
Avbetaling lønner seg aldri og eneste gangen jeg gjør det er når jeg skal ha ny tlf :p
Enklere å betale på den via tlfregninga enn å spare et år for å få råd til den. For da får jeg så dårlig samvittighet over alle pengene jeg har spart som går rett til tlf :p
Men jada,klar over at det absolutt ikke er noe "tilbud" i det lange løp ;)

Har ikke kjøpt den enda da,bare bestilt.. ikke betalt noe.. så om jeg ikke vil ha den så får butikken fint solgt den ;)

Og ey,ikke diss a! :p
Fikk terningkast 6 på amobil.no og "intet å bemerke" på minussida så stort bedre kan det vel ikke bli ;)

Gratulerer med ny telefon!:)
Hvis det er den telefonen du ville ha blir det ikke så ille i grunn...:) For telefonene uten binding koster vært fall 4000kr og altså nå vet ikke jeg slags abonnement du hadde og nå får men du du bruker vel mer enn 200kr pr mnd i Abb/ringeutgifrer?

Jeg kjøpte akkurat med binding og bruker faktisk mindre,ganske mye til og med,ved å kjøpe telefonen med binding og et bestemt abonnement. Enn å kjøpe telefonen uten binding + abb. Men det kommer så klart an på forbruk og hvilken telefon man vil ha da :)

Gratulerer med ny telefon!:)
Hvis det er den telefonen du ville ha blir det ikke så ille i grunn...:) For telefonene uten binding koster vært fall 4000kr og altså nå vet ikke jeg slags abonnement du hadde og nå får men du du bruker vel mer enn 200kr pr mnd i Abb/ringeutgifrer?

Jeg kjøpte akkurat med binding og bruker faktisk mindre,ganske mye til og med,ved å kjøpe telefonen med binding og et bestemt abonnement. Enn å kjøpe telefonen uten binding + abb. Men det kommer så klart an på forbruk og hvilken telefon man vil ha da :)

Det abb jeg har og skal ha med telefonen er også satt ned i det året man har binding så blir vel ganske greit tenker jeg.
Har masse inkludert, bla 1000 sms. Bruker ikke så mye,men over 500,fordi mannen min hører dårlig så kan vi ikke snakke i tlf,men har samtaler med mld istedenfor ;)

Høres bra ut :) :)

For å komme mye under totalprisen for et år på den du har kjøpt må du bruke under 200kr i mnd i forbruk.

Tror dette blir bra jeg :) :)

Akkurat det vet jeg.. velger å overse det :p
Avbetaling lønner seg aldri og eneste gangen jeg gjør det er når jeg skal ha ny tlf :p
Enklere å betale på den via tlfregninga enn å spare et år for å få råd til den. For da får jeg så dårlig samvittighet over alle pengene jeg har spart som går rett til tlf :p
Men jada,klar over at det absolutt ikke er noe "tilbud" i det lange løp ;)

Har ikke kjøpt den enda da,bare bestilt.. ikke betalt noe.. så om jeg ikke vil ha den så får butikken fint solgt den ;)

Og ey,ikke diss a! :p
Fikk terningkast 6 på amobil.no og "intet å bemerke" på minussida så stort bedre kan det vel ikke bli ;)

Hihihi.... Jeg måtte bare... :P

Tlf smaken er jo som baken, og vi som ikke har den tlf disser jo den... :)

Hihihi.... Jeg måtte bare... :P

Tlf smaken er jo som baken, og vi som ikke har den tlf disser jo den... :)

He he. Sånn er det vettu. Vet mange har iphone og er veldig fornøyd,men jeg vil bare ikke ha det.
Var Nokia fan i mange år før jeg ble lei. Var ikke noe gøy å bytte tlf når menysystemet og innholdet var helt likt hele tiden.
Så ble det Sony Ericsson/Sony. Blir kanskje lei etterhvert,men har ikke blitt det enda ;)

He he. Sånn er det vettu. Vet mange har iphone og er veldig fornøyd,men jeg vil bare ikke ha det.
Var Nokia fan i mange år før jeg ble lei. Var ikke noe gøy å bytte tlf når menysystemet og innholdet var helt likt hele tiden.
Så ble det Sony Ericsson/Sony. Blir kanskje lei etterhvert,men har ikke blitt det enda ;)

Jeg var sony ericsson fan før jeg fikk min hvite nydelige hærlige iphone... :)

Jeg var sony ericsson fan før jeg fikk min hvite nydelige hærlige iphone... :)

He he. Ja begynner å skjønne at iphone er fantastisk ;)
Vi skal til oslo i bursdag i dag og han som har bursdag er totalt apple mann. Så jeg får nok tyn for at jeg ikke har kjøpt meg iphone denne gangen heller :p

Back
Topp