Ny tann eller?

Hehe, det er kanskje litt tidlig, men jeg vil gjerne ha de tett i alder så de kan ha litt mer utbytte av hverandre når de blir litt eldre.
Ingen av oss har noen stor familie, og søskenbarna er mange år eldre enn nasse, så da synes jeg hun fortjener et søsken i nære alder.
Men det kommer nok sikkert å bli tøft når de er så tette, hører mange sier det.
Tøft blir det sikkert, men mange har jo gjort det før :D

Hun har bare fått de to i underkjeven:) Trodde hun fikk ei fortann for ei stund siden, men det var bare et sår viste det seg.
Så dette blir den tredje tanna:)
Emmeth har fått mange da:) Skjønner du synes det er litt vemodig siden det er siste bebisen, men da må man bare se frem til å bli bestemor hehe, det gjør søstra mi :flower
Jeg lurer faktisk på å starte på nr 2 i mai nå, eggløsning 14. mai. :brilsmurf Da blir det kanskje barn i mars neste år :dance018

Åh, så spennende med bebisplanlegging:D
Det går nok kjempefint:):):) Du tenker på juni?;) Er såå søtt med 2 små tannabisser:) Jau, han har fått en del, kommer på rekke og rad nå, så:) Hehe, det gjør både jeg og sambo. Muligens besteforeldre når vi har blitt 40, håper ikke det da, men kan jo skje;) Sambo var bare 19 år da Mathea blei født:)

Åh, så spennende med bebisplanlegging:D
Det går nok kjempefint:):):) Du tenker på juni?;) Er såå søtt med 2 små tannabisser:) Jau, han har fått en del, kommer på rekke og rad nå, så:) Hehe, det gjør både jeg og sambo. Muligens besteforeldre når vi har blitt 40, håper ikke det da, men kan jo skje;) Sambo var bare 19 år da Mathea blei født:)
Man skal aldri si aldri:p
Å bli besteforeldre er jo livets dessert;)
Det må jo gå bra tenker jeg, har jo begynt å glemt nå hvor tøft det var i starten med nasse:D
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Man skal aldri si aldri:p
Å bli besteforeldre er jo livets dessert;)
Det må jo gå bra tenker jeg, har jo begynt å glemt nå hvor tøft det var i starten med nasse:D

DEt går nok kjempebra, blir jo mye jobb, men er garantert verdt det<3 Og de små får jo stor glede av hverandre:) Ja, tenk og bare kunne levere ungene tilbake igjen når man er sliten:) hehe:)

DEt går nok kjempebra, blir jo mye jobb, men er garantert verdt det<3 Og de små får jo stor glede av hverandre:) Ja, tenk og bare kunne levere ungene tilbake igjen når man er sliten:) hehe:)
Det skal bli kjekt:D
Ja tror det bli bra med to tette, men skal definitivt ha en annen permisjonsløsning:cool:

Ja tror det bli bra med to tette, men skal definitivt ha en annen permisjonsløsning:cool:

Jeg tror helt sikkert det kommer til og gå kjempefint<3<3<3 He he, ja er nok greit det:p

Hvordan tenker du neste permisjon da?

Hvordan tenker du neste permisjon da?

Tror jeg kommer til å ta 100% lønn, men å legge av penger til å ta ut permisjon uten lønn.
Så håper jeg jobben til mannen kjøper han ut av permisjonen slik at jeg kan få de månedene.

Tror jeg kommer til å ta 100% lønn, men å legge av penger til å ta ut permisjon uten lønn.
Så håper jeg jobben til mannen kjøper han ut av permisjonen slik at jeg kan få de månedene.
Det hørtes deilig ut. Er mannen med på det da?

Det hørtes deilig ut. Er mannen med på det da?

Ja, han hater permisjonen, så da tror jeg det er bedre sånn for alle, hvis det går selvsagt:-)

Ja, han hater permisjonen, så da tror jeg det er bedre sånn for alle, hvis det går selvsagt:)
Så synd da, egentlig, for hans del.
Men håper det blir slik dere ønsker!

Så synd da, egentlig, for hans del.
Men håper det blir slik dere ønsker!

Ja, det var dumt, tydeligvis ikke for alle.
Ja håper det ordner seg:-)

Spennende å se hvor lang tid det tar:)

Ja, det er jeg veldig spent på selv også:) Vanskelig og forutsi hvor lang tid det vil ta, men spennende blir det nå uansett;)

Back
Topp