Ny tann eller?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Nasse ser ut til å ha et munnsår der fortanna på høyre side skal ut, det er ikke hvitt, men nesten litt grønt. Er det munnsår eller tann? Kjenner ingen spiss kant der.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

hmmm vanskelig å si.. har ikke opplevd det her.. har du prøvd å søke det opp på nettet? ofte man finner svar der :D

hmmm vanskelig å si.. har ikke opplevd det her.. har du prøvd å søke det opp på nettet? ofte man finner svar der :D

Fant ikke noe, håper ikke det er noe galt med tannen.
Får vente å se litt til om det kommer noe, hvis det hadde vært en død tann hadde den vel vært svart.

Fant ikke noe, håper ikke det er noe galt med tannen.
Får vente å se litt til om det kommer noe, hvis det hadde vært en død tann hadde den vel vært svart.

hvertfall mer grå aktig.. faren min har en død tann, og den er lys grå ;) men kan jo hende det ikke er noe spesielt.. men virker det som om hun har vondt eller?

kanskje hun har tannkjøttbetennelse? Puss gommene litt morra og kveld med tannkrem, så kanskje det blir bedre ;)

hvertfall mer grå aktig.. faren min har en død tann, og den er lys grå ;) men kan jo hende det ikke er noe spesielt.. men virker det som om hun har vondt eller?
Nei synes ikke det, pusset litt på det i kveld det gikk helt fint

kanskje hun har tannkjøttbetennelse? Puss gommene litt morra og kveld med tannkrem, så kanskje det blir bedre ;)
Ser ikke slik ut, pusset litt på det ikveld så får vi se

får håpe det ikke er noe dårlig da ;)

Det er ei ny tann, ser det tydeligere idag, puh:D:)

supert at det bare var en tann :D hehe

Så bra det var en tann som kom :D

Gratulerer så nye med en ny tannabiss:D:D:D:D

Takk takk:) Det er så spennende syne jeg, siden utseende forandrer seg når de får tenner:)

Ja, de gjør jo det, går mer og mer fra og være baby til og bli småbarn<3<3 Litt godt, men samtidig litt vemodig også, siden da er en epoke over og siste gangen jeg har en baby;) Hvor mange tenner har Anette nå? Emmeth har fått 5, fikk nettopp en hjørnetann for noen dager siden:)

Ja, de gjør jo det, går mer og mer fra og være baby til og bli småbarn<3<3 Litt godt, men samtidig litt vemodig også, siden da er en epoke over og siste gangen jeg har en baby;) Hvor mange tenner har Anette nå? Emmeth har fått 5, fikk nettopp en hjørnetann for noen dager siden:)

Hun har bare fått de to i underkjeven:-) Trodde hun fikk ei fortann for ei stund siden, men det var bare et sår viste det seg.
Så dette blir den tredje tanna:-)
Emmeth har fått mange da:-) Skjønner du synes det er litt vemodig siden det er siste bebisen, men da må man bare se frem til å bli bestemor hehe, det gjør søstra mi :flower
Jeg lurer faktisk på å starte på nr 2 i mai nå, eggløsning 14. mai. :brilsmurf Da blir det kanskje barn i mars neste år :dance018

Hun har bare fått de to i underkjeven:) Trodde hun fikk ei fortann for ei stund siden, men det var bare et sår viste det seg.
Så dette blir den tredje tanna:)
Emmeth har fått mange da:) Skjønner du synes det er litt vemodig siden det er siste bebisen, men da må man bare se frem til å bli bestemor hehe, det gjør søstra mi :flower
Jeg lurer faktisk på å starte på nr 2 i mai nå, eggløsning 14. mai. :brilsmurf Da blir det kanskje barn i mars neste år :dance018
OIOIOI!!!!! :D :D

Hehe, det er kanskje litt tidlig, men jeg vil gjerne ha de tett i alder så de kan ha litt mer utbytte av hverandre når de blir litt eldre.
Ingen av oss har noen stor familie, og søskenbarna er mange år eldre enn nasse, så da synes jeg hun fortjener et søsken i nære alder.
Men det kommer nok sikkert å bli tøft når de er så tette, hører mange sier det.

Back
Topp