Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var hos frisøren igår og fresha meg opp litt! Blei veldig fornøyd, men neste gang tror jeg at jeg vil ha det enda mer mørkt! Føler meg ikke sinnsyyykt fresh på bildene så sjekk bare ut håret[;)] (jeg hater mobilkamera)
Så fin du ble!![:D]
Deilig å fornye seg litt[:D]
Sku hatt meg en runde under saksen og fargekjemikalene eg også!! Får se om eg får gjort d nå før jul![:)]
Så fin du blei[:)] Gjorde mye av seg å få det mørke i[:)]
Lurer på å farge hele håret mørkt jeg, men litt redd jeg kommer til å se veldig bleik ut[&:][:)]