Ny sveis!

maltesers

Forumet er livet
Var hos frisøren igår og fresha meg opp litt! Blei veldig fornøyd, men neste gang tror jeg at jeg vil ha det enda mer mørkt! Føler meg ikke sinnsyyykt fresh på bildene så sjekk bare ut håret[;)] (jeg hater mobilkamera)

Før:


Etter:

 
Så flott du ble [:D] skulle selv ha fixet håret, går med den stygge etterveksten[:'(]
 
Du ble kjempefin!
 
Tusen takk! [:D] Er veldig fornøyd!
 
Så fin du ble!![:D]
Deilig å fornye seg litt[:D]
Sku hatt meg en runde under saksen og fargekjemikalene eg også!! Får se om eg får gjort d nå før jul![:)]
 
Kjempefin!!
 
oi!
så fin du ble!!!
 
Takk, dere er så søte^^,
 
Så fin du blei[:)] Gjorde mye av seg å få det mørke i[:)]
Lurer på å farge hele håret mørkt jeg, men litt redd jeg kommer til å se veldig bleik ut[&:][:)]
 
Ja, det blei knallbra:-)
Fin sveis!
 
så fint det ble[:D][:D]
 
ORIGINAL: Id

Du ble kjempefin!
 
ORIGINAL: Id

Du ble kjempefin!
 
Tuuuusen takk[:D][:D]
 
Så fint! [:D]

Jeg har deeen etterveksten nå, føler meg liiite fresh om dagen, så hadde nok trengt et frisørbesøk selv... [8D]
 
Så fin du ble [:D]!!!
 
Utrolig fin er du[:)]
 
Back
Topp