Ny stellematte til stellebord

Lille_mirakel

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Vi har et stellbord eller stellekommode heter det vel med badekar i. Stellematta ligger jo oppå en plate på kommoden slik at den også kan brukes kun som kommode. Stellematta vi har fra før har blitt ødelagt, og vi skulle hatt ny, men vet ikke om det finnes noen som vil passe. For den vi har har en slags liten lomme under som gjør at den skyves inn på platen på toppen for at det skal sitte litt fast. Skjønner dere hva jeg mener? Får man kjøpt kun ny stellematte som vil kunne passe på den typen kommode.

Jeg er ganske sikker på at det er denne kommoden vi har.

http://www.mamma-mia.no/bilder/produkt/bc star stellekommode friends hvit.jpg
 
Cam stellekommode. Den har vi også. Matta sprakk i sømmene. Kastet den. Tror vi får kjøpt ny på barnas hus, der de selger kommoden.
 
Jeg ville kontaktet butikken dere kjøpte den på, evt andre butikker som selger samme stellebord. Da vil jeg tro de kan bestille en som passer fra leverandøren. Skal jo godt gjøres at det ikke finnes slike reservedeler... :)
 
Eg kjøpte det på babyshop. Kosta 399kr.
 
Jeg har også en sånn stellekommode, og skal kjøpe ny matte. Jeg kjøpte min på baby Comfort og tror de har nye stellematter der. Mener å ha sett det:)
 
Back
Topp