Ny spennende ul

Qvini

Glad i forumet
På mandag skal jeg til han som holder til på Jessheim! Han skal vist være helt fantastisk! Å jeg har et håp om å få antydning til kjønn også! - noe han skal være kjempe flink på! Ei venninne av meg fikk vite kjønn der i uke elleve og han hadde riktig! Og så skal samboeren være med denne gangen! Så det blir helt magisk! I tillegg så sjekker han fosteret kjempe nøye og bruker en halv times tid! :) helga mi kan ikke gå fort nok! :)

Sjønner godt at helga de går seint ja :D ååååh håper du får vite :D krysser fingrene :D
Gleder meg til oppdatering :)

Oh er det på kvinneklinikken?

Tar han utvendig ultralyd vet du noe om det?

Oh er det på kvinneklinikken?

Tar han utvendig ultralyd vet du noe om det?

Ja er på spesialist senteret for kvinner! Tror han har begge deler! Men tror det pleier å være utvendig ja!! Men har vist veldig bra apparat så jeg har forstått :) gleder meg veeeeldig!!!

Oj! Så spennende :) forstår godt at du gleder deg - og så greit at han tar seg så god tid!

Iiiik!! Bare ei lita stund igjen nå! Begynner å bli skikkelig nervøs!! :)
Masse lykke til! :) Det går nok kjempebra! :) Når har du time? Jeg skal selv på første legetime med ultralyd idag, kjempespent her også!

Wow!! Dette er det mest fantastiske jeg har vært med på! :) han tok seg veldig veldig god tid! Gikk gjennom alle organer! Fikk se de fire hjertekammerne, hvordan blodet strømmet! Sjekket at leveren fungerte som det skulle! Magesekken og alt!! :D

Og han ville først ikke uttale seg noe om kjønn! Men etter hvert så sa han at det så ut som det var en gutt fordi tissen hadde begynt å rette seg opp!! Så er veldig godt mulig at det er en gutte baby i vente ❤️ men mente jeg ikke måtte løpe rundt å kjøpe masse med blå klær helt enda! :) men for meg spiller det ikke noe rolle kan vente med det lenge jeg så lenge alt en fint med den lille babyen ❤️ som det nå var! Ekstremt lykkelig, glad og ja det går ikke an å beskrive!! - ImageUploadedByBV Forum1429517309.505607.jpg

Aww så herlig! Hvor langt på vei ble du målt til å være? Jeg skal også på ul i dag, spent!

Wow!! Dette er det mest fantastiske jeg har vært med på! :) han tok seg veldig veldig god tid! Gikk gjennom alle organer! Fikk se de fire hjertekammerne, hvordan blodet strømmet! Sjekket at leveren fungerte som det skulle! Magesekken og alt!! :D

Og han ville først ikke uttale seg noe om kjønn! Men etter hvert så sa han at det så ut som det var en gutt fordi tissen hadde begynt å rette seg opp!! Så er veldig godt mulig at det er en gutte baby i vente ❤️ men mente jeg ikke måtte løpe rundt å kjøpe masse med blå klær helt enda! :) men for meg spiller det ikke noe rolle kan vente med det lenge jeg så lenge alt en fint med den lille babyen ❤️ som det nå var! Ekstremt lykkelig, glad og ja det går ikke an å beskrive!! - Vis vedlegget 113418

Oi det hørtes ut som en grundig ultralyd :) flotte bilder!!! Hvor langt er du forresten? Kult at han så antydning til kjønn allerede da ;)

Aww så herlig! Hvor langt på vei ble du målt til å være? Jeg skal også på ul i dag, spent!
Han målte meg til 12 uker idag :) så ble satt tilbake ei uke men det spiller ingen verdens rolle!! Forholder meg bare til den andre enn så lenge - er jo +/- 14 dager på termin uansett!! Å så lenge jeg er over tolv uker å babyen min er frisk så er alt bare velstand tenker jeg!

Oi, så spennende. Tenk hvor fort lille knøttet utvikler seg. Nå skal det bare modnes og vokse <3 Forresten er jeg utrolig fasinert over hva slags utstyr som finnes, og at de klarer å se så mye :)
Skal på tidlig ul i morgen, er både spendt og livredd;)

Back
Topp