Ny sofa

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Vi er på sofa jakt til det nye huset vårt og i går fant jeg en sofa jeg falt for! Men problemet er at den er så fryktelig upraktisk.. når lille gutt kommer og gulper, søler og styrer så er vel ikke sofaen fin særlig lenge[8D] Men jeg vil ha!! Putene og setene er nemlig i microfiber stoff[&:] Ikke akkurat lett å rengjøre kanskje? Noen som har erfaring med det stoffet i sofa?

Nydelig sofa.. men kan desverre ikke hjelpe.

FLAKS at den er i microfiber!![:D] Det er nemlig noe av det som er mest slitesterk OG lettest å holde rent[;)]

Jeg har selv bestilt meg ny sofa i dag, så jeg GLEDER meg til jeg får den[:)]

Forresten; kjempefin sofa!

Jeg har en helt HVIT stoffsofa, å tørker man av fort, har vanish stående i nærheta, så vil jeg tro det går bra[:)][:)]

Var en nydelig sofa, så interiørgalskapen i meg, ville nok kjøpt den ja[8D][:D]

Vi har en nesten lik en [:D]
Men vår er kjøpt på bohus, også er det ikke mikrofiberstoff da..
Men vi har hund som hopper opp og ned og jeg har fått flekker på den som lett har gått av.. er jo bare å være litt ekstra forsiktig [:D][:D]
(dårlig bilde men den er helt lik med skinn under og på armlenene)

Suuuuper fin sofa!!! Den passer jo perfekt inn i stua mi!!! [:D][;)]

ORIGINAL: milla1986

Vi har en nesten lik en [:D]
Men vår er kjøpt på bohus, også er det ikke mikrofiberstoff da..
Men vi har hund som hopper opp og ned og jeg har fått flekker på den som lett har gått av.. er jo bare å være litt ekstra forsiktig [:D][:D]
(dårlig bilde men den er helt lik med skinn under og på armlenene)

Den var også kjempefin[:D][:D][:D] Liker sånne typer sofaer altså[:)]

Da er den sofaen bestillt[:)][:D] Klarte ikke dy meg jeg.. Og siden microfiber er slitesterkt og lett å holde rent, som anahen sier, så ble det den[:D][:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Da er den sofaen bestillt[:)][:D] Klarte ikke dy meg jeg.. Og siden microfiber er slitesterkt og lett å holde rent, som anahen sier, så ble det den[:D][:)]

Her har vi også sofa i microfiber, utrolig bra stoff. Ei vennine av meg grisa neste en liter rødvin i den en gang, blei ikke en eneste flekk i den[;)] Hadde lett valgt samme stoffet om igjen med tanke på barn[:)]
Sofaen du har bestilt var forresten kjempe fin, gratulerer[:D]

Den ene sofaen våres er også microfiber og det er ikke noe problem i det hele tatt. Vi har hatt både en gulper, og hunder.
og for ikke å glemme mor selv som mista et fat med lasagne rett i sofaen. [:D][:D] Ikke noe problem å vaske bort i det heletatt[:D]

Oh baby,  Nice Couch [:D]

GRATTIS!!!

Har ikke peiling..

Men den sofaen var kjempefin [;)][;)]

Back
Topp