ny sofa.... tips

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
jeg skal kjøpe meg ny sofa, og har nå funnet 2 stk som passer det jeg vil ha, og ikke minst min pris..... :p

Men nå lurer jeg på deres mening ang disse før jeg bestiller...

ALT 1:
http://www.trademax.no/mobler/soffor/portugal-hjornesofa-vendbar-p22420

denne er ikke den jeg syns er finest, men kanskje mest praktisk :p

ALT 2.
http://www.trademax.no/mobler/soffor/optus-hjornesofa-2c3d-p24234-v11823

syns denne er mye penere, men er veldig usikker ang alle disse løse putene....

Noen med erfaring med sofa med MASSE puter???

Tips, råd og erfaringer mottas med takk :)

også vil jeg ha dette bordet:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50269369/
Dette passer meg meget bra siden je aldri klarer å holde det ordentlig på bordet ang pynt, for her kan je ha pynten nedi :p

Siden det kom igjen noe skattepenger skal jeg også bestille denne(eller noe lignende)
http://fnky-furniture.no/kinomobler/2-seter-kinosofa/american-2-seter-kinosofa-sort-skinn
 
Jeg syns sofaen nr 1 er finest jeg da. Enkel og fin. Ligner på den vi har.

Sofa med mye puter syns jeg blir for slit og holde ryddig osv. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ville gått for alt 1 av sofaene.
Løse puter er noe dritt :p
Har ikke hatt sofa med det, men ser hvor raskt det blir kaos i sofaputene her. Og så er jeg redd de fort vil miste fasongen og bli slappe i fisken?

Litt det samme med alternativ 1 også, ser ut til at ryggputene er løse. Forrige sofaen vår var sånn, og den holdt i knappe fem år før vi måtte bytte den pga at ryggputene ble nedsittet og ble helt ødelagt. Mista fullstendig fasongen.

Jeg ville nok ha tittet rundt på forretninger før jeg bestemte meg helt.
Ville nok prøvd å finne en sofa med faste ryggputer som holder seg på plass ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg syns sofaen nr 1 er finest jeg da. Enkel og fin. Ligner på den vi har.

Sofa med mye puter syns jeg blir for slit og holde ryddig osv. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg ville gått for alt 1 av sofaene.
Løse puter er noe dritt :p
Har ikke hatt sofa med det, men ser hvor raskt det blir kaos i sofaputene her. Og så er jeg redd de fort vil miste fasongen og bli slappe i fisken?

Litt det samme med alternativ 1 også, ser ut til at ryggputene er løse. Forrige sofaen vår var sånn, og den holdt i knappe fem år før vi måtte bytte den pga at ryggputene ble nedsittet og ble helt ødelagt. Mista fullstendig fasongen.

Jeg ville nok ha tittet rundt på forretninger før jeg bestemte meg helt.
Ville nok prøvd å finne en sofa med faste ryggputer som holder seg på plass ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jammen je tenker at om en sofa til den prisen holder i 5 år er je meget fornøyd. Er vel utslitt av unger og dyr uansett innen den tida. :p bruker ikke sofaen nesten da. Siden tven er i ei anna stue. :p den je har nå er 15 år og igrunnen ikke slitt. ... men jeg er dritt lei slin grønn buesofa alle hadde den gangen. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jammen je tenker at om en sofa til den prisen holder i 5 år er je meget fornøyd. Er vel utslitt av unger og dyr uansett innen den tida. :p bruker ikke sofaen nesten da. Siden tven er i ei anna stue. :p den je har nå er 15 år og igrunnen ikke slitt. ... men jeg er dritt lei slin grønn buesofa alle hadde den gangen. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja det har du rett i ;-)
Vi ble bare tatt på senga da det ble "ødelagt" så tidlig :p


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja det har du rett i ;-)
Vi ble bare tatt på senga da det ble "ødelagt" så tidlig :p


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Får ikke sett den heller siden det er nett handel. Men har flere som har handlet der som er meget fornøyd. Og ett vennepar kjøpte nedten øik bare lys for 3 år siden. Den er like fin og de bruker den hele tiden å har 2 små jenter

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Får ikke sett den heller siden det er nett handel. Men har flere som har handlet der som er meget fornøyd. Og ett vennepar kjøpte nedten øik bare lys for 3 år siden. Den er like fin og de bruker den hele tiden å har 2 små jenter

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja da er det sikkert et bedre merke enn det vi kjøpte ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Liker best nr en jeg da :p

Vi har en sofa med masse puter, overraskende så blir putene der de skal være vis man stabler de riktig ;)
 
1406763031111.jpg

vi presser putene mot hverandre slik at de blir der de skal, retter kun på dem etter at snuppa har kastet de litt rundt :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Har samme bordet! Det er kjempefint, men tåler IKKENO før det går i stykker både her og der :( Forøvrig så jeg for meg samme type sofa som du, og jeg ville gått for praktisk fremfor utseende. Men første var slettes ikke stygg altså! Liker virkelig den type sofa! :D Lykke til med valget!
 
Jeg kan skrive under på at sofa med løse puter er noe driiit! :p Brukte en evighet på å støvsuge den vi hadde før :rolleyes:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har samme bordet! Det er kjempefint, men tåler IKKENO før det går i stykker både her og der :( Forøvrig så jeg for meg samme type sofa som du, og jeg ville gått for praktisk fremfor utseende. Men første var slettes ikke stygg altså! Liker virkelig den type sofa! :D Lykke til med valget!
Det blir nok praktisk ja.... men den andre er mye penere

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp