Ny sofa og barn?

Vi har mørk grå stoffsofa og har investert i ei rensemaskin! DEN har vi fått bruk for! :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Evig problem... Vi har skinn, og det er jo greit i forhold til at det er lettere å holde rent, men det kan bli riper i sofaen da. Og jeg syns det er mindre behagelig med skinnsofa rett og slett (glatt, klamt/svett om sommeren), for ikke å snakke om at det er mindre pent. Så jeg ville nok heller valgt en grå sofa i et grovt stoff slik at man kunne tørket med klut for å ta ting med en gang og vaske i maskinen av og til. Men løse puter vil jeg IKKE ha, det har vi hatt før og det er noe dritt. Så vet ikke hvordan de ønskene lar seg kombinere. :p

Last edited:
Evig problem... Vi har skinn, og det er jo greit i forhold til at det er lettere å holde rent, men det kan bli riper i sofaen da. Og jeg syns det er mindre behagelig med skinnsofa rett og slett (glatt, klamt/svett om sommeren), for ikke å snakke om at det er mindre pent. Så jeg ville nok heller valgt en grå sofa i et grovt stoff slik at man kunne tørket med klut for å ta ting med en gang og vaske i maskinen av og til. Men løse puter vil jeg IKKE ha, det har vi hatt før og det er noe dritt. Så vet ikke hvordan de ønskene lar seg kombinere. :p

Vi ville heller ikke ha løse pute så kjøpte hjørnesofa fra fagmøbler.. kan dog ikke ta av trekket. Æ trur ikke du kan det når puten sitt fast :p

Skinnsofa er superpraktisk men ubehagelig :P

Jeg brukte helseteppe om sommeren og ullteppe eller fleece om vinteren i skinnsofaen vi hadde.

Vi har en sofa vi kjøpte på skeidar for 4 år siden. Ungen har ikke lov å spise i sofaen. Det har han en egen stol til.
Stoffsofa som ikke kan ta av trekket på. Den er like fin.

Vi har en stoffsofa som vi har fått og den er det blitt en del flekker i selv om ikke unga sitter i den når dem spiser, så om vi skulle kjøpt ny nå så hadde vi gått for skinn, og heller kjøpt igjen stoffsofa når unga blir er eldre :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp