Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har ektorp fra ikea. ville ikke hatt noen annen. men nå har vi hvitt trekk... =0 sparer penger til å kjøpe et grått!! det hvite må jeg vaske annenhverdag hvis jeg ikke har tepper i den!!
Hadde den sofaen og hvitt trekk før! Brukte klesrulle på den annenhver dag! Den gikk på hue og rævva ut etter 8-9 mnd!nå har vi grå vi og! Haha
![]()
Jeg er oppvokst med at det er greit å spise i sofan, det er kos å sitte der og se barnetve eller en film eller noe med mamma og pappa en lørdagskveld med litt is eller sjokolade.
Noen ganger så ammer man babyen og melkespruten står og de gulper eller barn kan bli brått dårlige og spy, eller de plutselig tisser på seg ved uhell.. greit å ha vaskbart trekk da..
Vi spiser fortsatt foran tven viMen de voksene spiser i sofaen og barna i sine stoler. Når jeg ammet så dekket jeg bare til sofaen, jeg hadde et barn som gulpet ekstremt
Sent from my iPhone using BV Forum
hvordan klarer dere det?Men må barna spise og grise i den da? Her har ingen barn lov til å spise i sofaen og vi har hatt den nå i to år. Ingen flekker enda![]()
hvordan klarer dere det?
Ingen barn som spiser eller drikker i sofaen her heller, men den er ikke hvit som den en gang var likevel. Det kommer nok mye skitt fra klær/hender og sånt selv om vi vasker hender som normalt. Kan ikke kreve bad og rene klær før man rører sofaen syns jeg![]()